joi, 17 aprilie 2014

apel KOLA KARIOLA PT CATEI

Rugaminte mare catre voi.Poate ati observat ca in ultimele zile nu am mai fost foarte activ si nu am mai salvat catei.M-am rezumat la ceea ce am in cabinete.Pro...blema e ca ca nu mai am resurse financiare si nici locuri de cazare nici ptr ai externa pe cei internati.Datoriile mele azi catre cabinete sunt de peste 5000 ron.Promit ca este ultima data cand va cer ajutorul sub numele de Kola Kariola.Curand (max 2 saptamani) voi reprezenta o asociatie si din acel moment ma voi implica mai mult decat am facut-o pana acum si la un alt nivel.Am in momentul de fata 6 catei in cabinete pe care trebuie sa-i scot urgent.O sa raman cu toti si o sa vad cum le fac loc sa-i cazez la mine deocamdata ptr ca nu imi doresc adoptatori ptr ei decat in Bucuresti.Ei au nevoie de ingrijire speciala din cauza problemelor avute si vreau sa-i monitorizez atent.Sunt catei pe care ii stitit bine,catei care stau de multe zile internati.,catei care au facut fie rmn,operatii,parvoviroza,operatie la ochi carucioare vaccine analize deparazitari.Nu consider o greseala faptul ca am folosit din banii trimisi de voi si ptr alte cazuri decat cele postate,catei ale altor persoane care aveau nevoie urgenta de tratamente si stapanii lor nu aveau resurse financiare.
Va multumesc pe aceasta cale tuturor care m-au sprijinit pana acum financiar,Nu am sa dau niciodata nume si credeti-ma ca am motive intemeiate sa nu fac asta.Suntem monitorizati foarte atent de "prietenii nostrii "si nu vreau sa va implic in nimic....bunavointa voastra poate fi interpretata altfel.
Am observat ca au disparut de pe postarile mele anumiti prieteni care la inceput ma sustineau frenetic si acum.......nimic.Daca i-am suparat cu ceva imi cer scuze dar vreau sa inteleaga ca primesc in privat sute de mesaje in care mi se cere ajutorul si nu o pot face ptr toti ptr ca eu sunt doar unul.Primesc mesaje in care mi se spune ca s-a gasit un caine si nu il poate lua ptr ca mai are unul si daca nu ma duc urgent sa-l iau il arunca pe strada.Mesajele de genul asta nu ma impresioneaza ci din contra ...ma enerveaza,ma agita si.....ma abtin!!!!!
Sper ca va amintiti ca am ramas si cu cei 16 catei scosi din pallady ptr care platesc foster.Doar 2 dintrei ei au fost adoptati la distanta.
Cine vrea sa ma ajute pe final ca sa pot scoate acesti catei din cabinete facand loc altora cu probleme o pot face in conturile;
RO46RZBR0000060013745047 RON
RO91RZBR0000060016511938 EUR SWIFT RZBR ROBU
RAIFAISSEN NUME CHIRCA NELI
PAYPAL chirca.neli@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini