luni, 7 iulie 2014

cum am petrecut Sambata 4 iulie si Duminica 5 iulie minunat si cu fapte bune

sambata
la pranz am fost la SSCG in Odaii la Ring Star pet hotel unde am donat lucruri si am achizitionat blugi super, rame foto deco fimo ... in beneficiul animalutelor; doar 3 urne de data asta intre care Robi si Red Panda din partea careia a participat Alina Enescu

apoi am fost la Open Pub din Tunari la Shop 4 Paws, cea de-a 2-a editie, unde am achizitionat in beneficiul animalutelor cercei, auto retro, pernute deco in forma de pisic si dulciuri (praline raw vegan, tarta quiche din branza cu dovlecei, turta dulce); ne-am jucat cu animalutele ...

am incheiat cu galeria Occident de pe strada cu acelasi nume la nr. 11 din zona Buzesti, 1 alt fel de yard sale, brocante ... minunat!

duminica
am fost la dianei 4 la Family boutique by Aseida, aflat la a 2-a editie, mai larg, am admirat lucrurile expuse si am achizitionat magneti creati de copii orfani ...

apoi am mers la Expo Bazar de la intrarea in centrul vechi dinspre Universitate/Sutu

incheind cu limonada cu rodii de la locanta noastra preferata de sub Merci Charity Boutique, French B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini