joi, 14 august 2014

asociatia kola kariola


Fedora Mary Mik 6:10pm Aug 3
Asociatia Pentru Protectia Animalelor Kola Kariola

Buna dimineata.Postez de pe pagina asociatiei pentru ca "prieteni buni sau iubitori" au avut grija sa-mi blocheze pagina personala.O sa scriu aici un scurt rezumat despre ce am facut,ce am constatat de cand m-am ocupat mai intens de catei.Sincer am crezut ca intrand in aceasta lume a iubitorilor de animale o sa intalnesc numai oameni buni si sufletisti dar m-am inselat.Am intalnit oameni rai,invidiosi,traficanti,speculanti,profitori dar si oameni adevarati cu suflet care fac totul pentru aceste animale fara interes.Am fost atacat de mai multe persoane de-a lungul timpului dar spre bucuria mea numarul lor este foarte mic in comparatie cu cei care ma iubesc,apreciaza si ma sprijina in continuare.Am fost acuzat rand pe rand ca as fi omorat caini in parcul tineretului,ca sunt crescator de caini de lupta si ca organizez meciuri,ca am forta de munca pentru ca ma droghez cu cocaina,ca sunt omul de baza al lui Bancescu si ca dau informatii din lumea iubitorilor,ca eu si toata familia traim din banii cainilor,ca pierd sume fabuloase la poker si barbut,ca am fost hingher,ca am jeep si ca umblu cu buzunarele pline de bani...si nu mai imi aduc aminte....oricum ma umfla rasul cand scriu toate lucrurile astea.Niciuna dintre aceste persoane care ma acuza nu a venit niciodata cu o dovada clara ca as fi facut macar un lucru dintre cele enumerate mai sus.Dupa mintea bolnava a acestor contestatari ai mei, un iubitor de animale trebuie sa fie sarac lipit pamantului.Daca te ocupi de caini ,dupa creierul lor,nu mai poti avea si alte venituri,nu poti avea parinti sau rude cu posibilitati financiare care sa te ajute.Spre norocul meu am o familie numeroasa,unita,cu un statut social foarte bun si cu posibilitati financiare, care ne sprijina si ne ajuta.Am reusit in decurs de 4 luni luni sa infiintez o asociatie si sa construiesc un adapost in care stau peste 200 catei in conditii relativ bune.Mi-am luat tepe in lant.Au fost oameni de pe fb care ma trimiteau sa salvez caini cu probleme de pe strada sau din adaposturi,persoane care ulterior nu s-au mai interesat de viata lor,persoane care isi asumau costurile de tratamente si intretinere.Asa am ajuns sa am peste 150 de caini,toti ai mei,catei luati de mine sau la comanda,catei pe care ii am in grija si a caror viata depinde mine.In lumea asta ,a iubitorilor,sunt persoane care nu au ce cauta.Exista un personaj Adriana Marillene,o fatuca de 20 de ani care scrie pe pagina ei numai mizerii despre mine,o fatuca despre care am aflat ca are ceva probleme psihice.Ea incearca sa ma denigreze si mi-a promis"o sa gasesc eu ceva despre tine" ...deocamdata nimic dar pana o sa gaseasca scrie ca joc poker si barbut si pierd sume uriase.Al doilea personaj cheie fara de care cateii nu ar fi fericiti este Sorin Constantin.Acest personaj mi-a abandonat in adapost catei ,catei pentru care primeste bani de la "sponsorii" de afara.Acest personaj i-a spus sotiei mele ca are si mai multi adoptatori la un caine si cu toate astea nu le plateste fosterul.Acest personaj a aparut si la actiunile noastre din strada unde urmaream hingherii.Din cauza acestui om eu si inca cativa ne-am retras din aceste actiuni pentru ca personajul a inceput sa ceara bani pe diferite grupuri de afara,sume mari,bani ceruti pentru benzina,cafele tigari,camere video,telefoane.De aceasta actiune a lui nu ne-a informat dar a facut-o in numele tuturor.Actiunile noastre au fost facute cu suflet si din dragoste de animale si nicidecum pentru a trage foloase financiare.Scopul acestui individ a fost sa isi creeze o imagine de militatant,a dezinformat pe anumite grupuri,s-a autointitulat lider al actiunilor si a denigrat pe altii.Toate filmarile facute in acele zile au fost vandute in afara tarii.Acest individ a profitat de multe ori de munca altora pentru a face rost de bani.Ultima actiune???A dat o fuga cu trenul la Braila unde Turbopet Cabinet Veterinar avea montate 3 corturi pentru o campanie de sterilizare,si-a facut poze langa corturi si a inceput sa ceara bani pe grupuri spunand ca acea campanie e organizata de el.O alta persoana care pe fata ma iubeste si pe la spate ma mananca este "NEA TOMESCU".Vechiul militant care apare peste tot atunci cand nu este nevoie,militantul care pe fata ma respecta si ma apreciaza dar care a fost la cabinet la Ortovet impreuna cu o femeie de 72 ani,o iresponsabila,sa-l ia pe catelul Lupu,cel taiat pe burta si a avut grija sa strige in gura mare ca sunt un escroc si ca traiesc din banii cainilor.Sincer creste inima in mine ca cei de la Ortovet ma iubesc, ma respecta si apreciaza tot ce fac.Sentimentul e reciproc si am mare incredere in profesionalismul oamenilor de acolo.Tomescu a fost dat afara din cabinet.M-am saturat si de Marcela Pisla de la asociatia CUTU CUTU ,asociatia fara niciun caine,si de "clanul ziaristelor" in frunte cu idolul femeilor sterpe Smitzu.Au o pagina pe fb in care scriu toate aberatiile din lume despre oamenii care chiar fac ceva pentru aceste suflete.Se considera adevaratii salvatori pentru ca ei militeaza si fac plangeri penale de ani de zile....rezultatul actiunilor lor se vede azi....masacrarea cainilor!!!!Marcela Pisla o femeie care a fost contactata telefonic si a spus ca nu salveaza pentru ca nu are donatii si intreba persoana respectiva daca a dat vreodata bani pentru cateii asociatiei ei!!!!Despre aceste creaturi nu o sa scriu pre mult pentru ca imi murdaresc pagina si imi virusez laptopul cu aceste nume.Am mai descoperit filiere prin care se trimit caini in afara tarii.Planul???Se rezerva caini la comanda in adaposturile de publice si ulterior se cauta adoptator afara.Exista colaborari intre "iubitorii" din Romania si cabinete veterinare.Sunt caini care sunt scosi azi din adapost si maine sunt suiti in duba si trimisi afara.In carnetele de sanatate sunt trecute vaccinele si deparazitarile antedatat.Le intereseaza doar banii pe care ii incaseaza nicidecum faptul ca pun in pericol viata cainelui.Strategia???Se rezerva 20 catei de ex.Pentru care se gaseste adoptator afara pleaca imediat ,restul sunt condamnati la moarte.Motivul?Ii tin blocati la ASPA si nu ii scot pe toti pentru a nu mai plati foster.Care are adoptator pleaca imediat care nu....la moarte.Ele nu gandesc ca acei caini pe care ele ii blocheaza pot avea o sansa adoptandu-i altcineva dar fiind rezervati nu pot pleca de acolo.Sunt interesate in special de cainii care au un impact emotional asupra persoanelor de afara.Numele acestor persoane vor merge in cursul saptamanii viitoare catre Politie si DIICOT.
Vreau sa va mai rog sa nu mai apelati la mine cu probleme personale,sa nu mai imi dati in privat mesaje ca ati gasit un caine pe nu stiu unde si ca nu aveti cum sa-l luati acasa pentru ca mai aveti un hamster,sa nu imi mai scrieti ca daca eu nu il iau o sa-l lasati pe strada sau chemati hingherii.Mesaje si telefoane de genul asta primesc zilnic cu zecile.Nu sunt Dumnezeu ,nici viitorul presedinte si nici " INGERUL CATEILOR".Sunt un om,un barbat care iubeste neconditionat aceste suflete dar care are limite.Am un adapost cu locuri limitate.
SUNT FOARTE SUPARAT!!!!!Am facut acum o saptamana un apel in legatura cu catelusa cu pui din parcul tineretului.Eram in Fundulea si nu aveam cum sa ajung urgent.Am repetat anuntul de cateva ori.Parca toti se faceau ca nu il vad.Am fugit din Fundulea si am reusit sa scoat catelusa cu 7 pui impreuna cu cativa prieteni.Am postat ca a fost salvata.1000 LIKE-URI SI 500 COMENTURI!!!!!La doar 2 zile am cerut ajutor financiar pentru ca nu aveam o boaba in adapost si bani de tratamente.Mai aveam 6 tarcuri in lucru.Cu banii de pe cateii pe care ii am in foster nu acopar nici hrana zilnica.Raspuns?????O alta postare ignorata de multi.Maxim 10 persoane au raspuns apelului meu...mereu aceiasi!!!!!
Asa ca vreau sa stabilim niste lucruri clare iar daca ma mai bombardati cu ceva din ceea ce va rog sa nu mai face va voi raspunde cu aceasta postare.
1.NU SCOT CAINI DIN ADAPOSTURI PUBLICE PENTRU CA AM INTERDICTIE SI NU AM PROTOCOL CU ASPA PE ASOCIATIE
2.NU IMI MAI PUNETI POZE CU CAINI DIN ADAPOSTURI PENTRU CA NU II POT AJUTA
3.NU SCOT CAINI LA COMANDA CONTRACOST
4.NU TRIMITETI BANI PE CONTURI IN AVANS PENTRU CAINI PE CARE NU II AM FIZIC SAU PENTRU CAINI CARE URMEAZA SA FIE SALVATI
5.NU IMI MAI POSTATI PE PAGINA PENTRU CA TREBUIE SA-MI PROMOVEZ CAINII MEI.
6.II ROG PE TOTI CEI CARE AU SUSPICIUNI LEGATE DE ACTIVITATEA MEA SA MA SCOATA ACUM DIN LISTA
7.ORICINE VREA LAMURIRI DEPRE MINE SI DESPRE CEEA CE FAC SA MI-O CEARA IN PRIVAT SI O VOI FACE CU PLACERE
8.ORICE PERSOANA CARE MI-A DONAT CHIAR SI UN LEU PENTRU UN CAINE SI VREA DETALII DESPRE EL SA MI-O CEARA FARA PROBLEME

De azi o sa ma ocup strict de adapost si de cateii mei de acolo.O sa dau curs in continuare cazurilor cu catei paralizati,loviti de masina,maltratati sau in stare grava.O sa salvez caini de pe strada in limita locurilor pe care le am in adapost.Cei care ma sustin in continuare ii rog sa ma ajute in orice fel pentru ca trec prin momente grele.Nu vreau sa ma opresc aici si vreau sa construiesc tarcuri in continuare iar donatiile vor merge la hrana si materiale de constructii.
Nu ma mai implic in scandaluri,nu ma mai intereseaza ce zic altii despre mine.Fiecare sa creada ce vrea dar mereu am spus ca Dumnezeu e sus,ne vede ,ne judeca si ne va da ce meritam.In felul asta nu pierd timp pretios pe care ar trebui sa-l aloc cateilor si familiei mele.
Aici am scris foarte putin din cate as avea sa spun.In timp multe lucruri vor iesi la iveala.
Recunosc ca nu am trait o viata linistita,ca multi dintre noi am injurat,am mintit,am pacalit,am batut dar asta am facut-o cu oameni nicidecum cu cateii mei pe care nu o sa-i dezamagesc niciodata.

INTRE UN OM SI UN CAINE IL ALEG PE CAINE!!!!!!

CHIAR DACA NU O SA MAI FIU PREZENT CA INAINTE SA NU MA UITATI SI SA NU MA LASATI!!!!AM NEVOIE DE VOI!!!!!EU RAMAN MEREU "KOLA KARIOLA" CHIAR DACA AM FOST NEVOIT SA-MI SCHIMB NUMELE PE FB!!!!!

O ZI BUNA TUTUROR!!!!!!

Ron: RO43RZBR0000060016698751

Euro: RO53RZBR0000060016698765

USD: RO90RZBR0000060016698778

Beneficiar: Asociatia pentru protectia animalelor Kola Kariola

Banca : Raiffeisen Bank

Cod Swift: RZBRROBU

PayPal: chirca.neli@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini