joi, 18 septembrie 2014

bataie de joc cu Loteria

oricine poate cumpara de oriunde doar de amuzament lozuri - de la Carrefour, de la Inmedio, etc

lozurile sunt evident emise de Loterie si doar acolo se 'valorifica"/schimba

dar stiati ca ele ëxpira"/sunt retrase/inlocuite? asa am patit cu Zodiac (model vechi cica expirat)

am fost la loteria proaspat renovata de vis-a-vis de Cocor si am fost refuzata de angajate pe motiv ca lozul cu care m-am prezentat este  vechi/expirat/retras ... desi l-am cumparat in acest weekend din InMedio Cora Pantelimon! si oricum voiam doar altul in loc, nu contravaloarea! si ca ele nu stiu si sa ma duc de unde l-am cumparat!

pai nu trebuia retras daca nu mai corespunde?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini