joi, 11 septembrie 2014

mesaj Kola Kariola

ola Kariola posted in 1000 de oameni pentru 400 de catei si 4 oameni!

Kola Kariola 10:28am Sep 10
Buna dimineata.In primul rand vreau sa va multumesc pentru sprijinul acordat in finalizarea acestui proiect.Am reusit intr-un timp foarte scurt sa avansez mult cu lucrarile.Am construit 6 tarcuri in ferma veche si 8 tarcuri in ferma noua ,tarcuri care au o suprafata totala de peste 600 mp.Am imprejmuit spatiul de joaca in suprafata de 4000 mp.Am folosit numai panouri de gard bordurat si bare de fier 4/4 pentru siguranta cateilor.In ferma noua tarcurile interioare sunt din OSB si lemn pentru ca aici am mutat toti catei de talie mica si puii.Am folosit lemn pentru ca e mai calduros la iarna.Incepand cu 13 August am mai adus in adapost 53 de catei si 10 pui care mi-au fost lasati la poarta.Acum am intrat un pic in incurcatura.Am de reparat urgent acoperisul in cateva locuri,trebuie sa alimentez cu energie electrica ferma noua,am de turnat 150 mp de sapa ,trebuie sa construiesc urgent peste 25 de cotete a cate 4 locuri fiecare,trebuie sa torn soclu la gardul cu care am imprejmuit spatiul de joaca pentru ca exista riscul sa sape cateii si sa fuga.Mi-as dori,si am o oferta deja ,multumita lui Aidan Andon, sa montez un sistem de supraveghere video si in acest fel as putea sa monitorizez cateii si ingrijitorii 24/24.Cu ajutorul acestui sistem de supraveghere oricine doreste poate accesa un link,se introduce o parola si vede live ce se intampla in adapost.Sistemul este unul ultraperformant.Pretul este de 10500 ron.Voi posta astazi si factura proforma.Legat de acest adapost si de proiect vreau sa precizez ca dorim creearea de conditii foarte bune pentru catei.Cand vom finaliza constructia vom incepe campanii de adoptie pe toate sursele posibile.Nu ne dorim decat ca acest adapost sa fie o casuta intermediara pentru catei iar cat stau aici sa fie ingrijiti si iubiti asa cum merita.Cam atat deocamdata.Va rog sa distribuiti masiv acest proiect,sa ne strangem mai repede 1000 de oameni si sa termin constructia pana vine vremea rea.Multumesc inca o data pentru tot!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini