sâmbătă, 27 decembrie 2014

apel pt 40 blanosi

Mă numesc MARIANA PUIU şi sînt din BRASOV. Iubitoare şi crescătoare de căţei de 1O ani. Mă adresez iubitorilor de animale şi prietenilor mei de pe pagina de FB sau de pe fosta pagină ANGELO PER MIEI CANI. Cer din disperare ajutor pentru cei 4O de căţei pe care îi îngrijesc cu mare drag şi pe care nu i-am părăsit nici măcar o zi. Nu mai am nici un suport material de la cei ce-mi trimiteau mîncare pentru laboşii mei. Sînt îngropată în datorii de cînd cei din Canada m-au părăsit fără nici o explicaţie. Nu mai am bani pentru a le cumpăra mîine un sac de boabe (minim) să le dau laboşilor mei cîtuşi de puţină hrană. Din această cauză apelez la ajutorul celor ce iubesc animălutele.SCRISOARE DE AJUTOR :Sîntem 4o le lăboşi gălăgioşi care ne iubim mămica ce ne-a adunat de pe străzi si ne-a oferit dragoste şi adăpost. Noi cei ce sîntem bătrîniori vă cerem ajutor. Mămicuţa noastră este mereu supărată că nu mai avem bobiţe, veseli să fim dînd din codiţe. Vă rugăm cu disperare ca de la fiecare iubitor de animale o bobiţă să primim, veseli din nou să fim. Ajutaţi-o pe mămica noastră iubitoare să treacă peste acest hop greu. Cei din depărtare ne-au lăsat la greu. Toţi lăboşii vă rugăm nu ne lăsaţi ci ne ajutaţi. Mulţumiri noi vă trimitem dinainte. Cu mult drag vă dorim" SARBATORI FERICITE " de la Lăboşi lui mămica noastră iubitoare MARIANA. Mariana Puiu Mariana tel.0746799319 sau cont paypal : anatartiu@yahoo.com Dragii prieteni şi donatori pentru ajutorul lăboşilor mei. Deoarece eu stau la ţară cu căţeii vă scriu contul bancar al surorii mele şi adresa unde locuiesc şi pot primii prin poştă. CONT BANCAR. TOADER CARMEN ELISABETA ING BANK RO 89 ING B OOOO 9999OO777O55 SAU PUIU MARIA STR PRINCIPALA nr 367 com BELIN cod postal 527O3O JUD COVASNA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini