duminică, 4 ianuarie 2015

ALT CAZ

Cei 4 puiuti aruncati ca niste gunoaie, care pana acum 2 ore erau in strada, intr-o mare intersectie, fara nicio sansa de supravietuire, inghetati, uzi si flamanzi, au fost salvati, impreuna cu Mona Semeniuc. Sunt 2 fetite si 2 baietei, in varsta de aprox. 2 luni, morti de slabi si groaznic de speriati. Acum se afla in siguranta intr-un loc super frumos, cald si primitor, la Pensiune Canina Si Felina, unde le vor fi asigurate toate conditiile, vor fi deparazitati si vaccinati. Dupa ce ieri m-am lamentat non-stop pe fb, ce sa fac, unde sa-i duc, cine sa aiba grija de ei, Mona Semeniuc, nebuna mea frumoasa, mi-a spus pe un ton raspicat "du-te si i-ai, du-i undeva, intr-un loc bun si o sa vedem ce vom face mai departe, cum vom plati taxa pentru pensiune si vaccinuri, numai sa-i stiu in siguranta!". Mi-am facut o mie de cruci si cu lacrimi in ochi am plecat, impreuna cu bunul meu, Radu Carlan, si dupa un sprint temeinic de vreo ora pe strazi, i-am prins si gata... au fost incarcerati la pensiune. Totul devine usor cand ai oameni minunati langa tine! In final, am o mare rugaminte. Daca exista persoane care pot ajuta cu plata pensiunii (40 lei pe zi cu mancare inclusa in acest pret, pentru toti 4), a deparazitarilor si a vaccinurilor, o pot face in contul Monei Semeniuc.RO55RNCB0089094450660001 Ioana Semeniuc. Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini