sâmbătă, 14 martie 2015

iar pe 4 aprilie Ioana Sotir ne asteapta la Izvor la colecta papica necuvantatori

Lume buna ,lume mare,
Eu iti dau o floare …
Tu aduci mancare!
Va invit la colecta de hrana pentru fratii mei necuvantatori! Eu Daemon ,cel mai iubit dintre maidanezi ,va astept cu flori in sambata Floriilor ,pe toti cei care iubiti cateii salvati de mama mea.
SAMBATA ….4 APRILIE…METROU PARC IZVOR .intre orele 14-18...Va astept!
Voi aduceti mancare si din partea casei (a mea) aveti un pupic si o floare!
................................................................
Good people , big world
I give you a flower ...
You bring the food!
I invite you to collect food for my brothers ! I Daemon , the most beloved of the stray dogs, will wait with flowers on Palm Saturday , all of you who loves the dogs rescued by my mother.
SATURDAY APRIL ... .4 ... METRO PARK IZVOR ... .I will wait for you !
You bring the food and the house (my side ) you will have a kiss and a flower !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini