sâmbătă, 18 iulie 2015

am infruntat canicula

evident, in ciuda caldurii, am iesit ...

dimineata am fost la Lidl dupa ce am investigat si pe net caci Felix Motanul ne-a spus ca gasim super produse pt Daisy& Maisie asa ca nu puteam risca sa ratam ofertele speciale - accesorii (perii, piepteni, manusi, foarfeci, masina tuns, sisaluri - variate forme si marimi la aprox. 60 lei si ansamblu casuta joaca la 80 lei) la Lidl ... nu ratati nici voi!

la prans am fost in Dianei 4 la yard sale + limonada cu sirop


apoi prin oras (InMedio pasaj universitate, Katex, Pals Outlet Lipscani gang, etc) si llimonada de rodii+prajitura mere la French Bakery



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini