sâmbătă, 25 iulie 2015

cine vrea o babuta?








Am fost salvata de mos Nicolae anu' trecut, fiind "pescuita" de hingheri din zona Ferdinand 103, actuala mea mami la distanta m-a vazut si a vorbit cu ei, apoi s-a agitat si impreuna cu o colega si prietene ale acesteia s-au interesat de soarta mea, dandu-mi astfelo sansa. Am fost recuperata din adapost in termen legal dupa 7 zile in care parintii ma puteau identifica si cazata la un cabinet unde mi s-au facut analize si vaccinuri. Nu m-au cautat stapanii, desi salvatoarea mea m-a postat pe site-uri si a umblat prin cateva cartiere pe la cabinete+case cu curti vorbind cu plimbatori de catei insa fara succes... Sunt batranica, nu prea mai am dinti, dar sunt prietenoasa, obisnuita in casa, cu oamenii, la plimbare, sunt calina, m-am imprietenit cu 1 alt catel ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini