luni, 14 septembrie 2015

a 36 aniversare a venit cu multe bucurii si surprize, 2 pise si o persoana speciala ....



- soarta a decis ca dupa ce Ascu ne-a parasit ... sa ne trimita alte 2 pise minunate: Daisy = copia ei fidela, o imbinare intre Ascu si sora ei decedata prematur Patuta, o pisa salvata de Mada Spataru, precum si Maisie, puiota ei preferata

- am avut privilegiul de a cunoaste mai bine o persoana minunata ce mi-a adus bucurii schimbandu-mi in bine viata si spun asta pt ca de obicei eu sunt cea care influentez pozitiv vieti ....

- am avut ocazia sa vizitez locuri minunate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini