duminică, 11 octombrie 2015

trist dar adevarat CITITI SI DISTRIBUITI ......

Tita Racovita with Krysmarin Alf and 47 others

Omule, vad ca plangi pentru ca a venit momentul ca eu sa plec. Nu plange te rog, vreau sa iti explic unele lucruri. Tu esti trist pentru ca eu plec,dar eu sunt fericit pentru ca te-am cunoscut. Cati ca mine mor zilnic fara sa fi cunoscut pe cineva special? Noi animalele de obicei petrecem majoritatea timpului singure in voia sortii!Cunoastem doar frigul, setea, pericolul si foamea. Zilnic ne preocupa sa gasim ceva de mancare si un loc unde sa dormim noaptea la adapost. Vedem multe fete in fiecare zi, care trec fara macar sa ne priveasca, si uneori este mai bine ca nici nu ne privesc inainte sa realizeze ca suntem aici si ne maltrateaza. Uneori avem enormul noroc si printre atatea persoane, trece si un inger si ne ia. Uneori ingerii vin in grupuri sunt organizati, uneori sunt alti ingeri de departe care trimit ajutoare pentru noi. Si aici, totul se schimba. Daca este nevoie ne trimit cu alti ingeri care stiu multe si gasesc remedii ca sa ne vindecam. Ei aleg un cuvant rar pe care il pronunta de cate ori ne vad (nume cred ca este) si asta ne face sa ne simtim speciali, nu mai suntem anonimi, nu mai suntem unul, din cei multi.
Si asa invatam si noi ce este o casa! Ai idee cat de important este asta pentru noi??Nu mai trebuie sa ne temem niciodata, nu o sa ne mai fie foame, nici frig, nu o sa mai simtim durerea sau pericolul. Daca ti-ai putea da seama cat de fericiti ne face asta. Pentru noi fiecre casa este un palat! Nu ne mai ingrijoram daca va ploua, daca trece o masina cu viteza, sau ca cineva o sa ne raneasca. Si cel mai important, nu mai suntem singuri, pentru ca la nici un animal nu ii place singuratatea, ce as putea sa cer mai mult? Stiu ca te intristeaza plecarea mea, dar este timpul sa ma duc. Vreau sa iti cer sa nu te invinovatesti pentru nimic, te-am auzit suspinand ca ar fi trebuit sa faci mai mult pt mine. Nu spune asta, ai facut enorm pt mine. Fara tine nu as fi trait toate acele momente frumoase pe care azi le iau cu mine. Trebuie sa sti ca noi animalele traim prezentul intens si ca suntem foarte intelepti: traim intens si cea mai mica bucurie de zi cu zi si uitam raul din trecut repede. Vietile noastre incep cand cunoastem dragostea, aceeasi dragote pe care mi-ai dat-o tu mie inger fara aripi si cu 2 picioare. Trebuie sa sti ca daca gasesti un animal care este in stare foarte grava si i-a ramas doar putin timp pe lumea asta, ii faci un serviciu enorm daca ii esti alaturi pe ultimul sau drum.
Cum ti-am spus inainte, nici unuia din noi nu ii place sa fim singuri, cu atat mai mult cand suntem pe punctul de a parasi aceasta lume.
Poate ca pt tine nu este important, dar cand unul dintre voi ne este alaturi si ne mangaie, ne tine de labuta, ne ajuta sa plecam in pace. Nu mai plange te rog! Eu plec fericit. Iau cu mine amintirea numelui pe care mi l-ai pus, caldura casei tale care in toata perioada asta s-a transformat in caminul meu. Iau cu mine sunetul vocii tale desi nu am inteles mereu ce imi spuneai. Iau in inima mea fiecare mangaiere pe care mi-ai dat-o. Tot ce ai facut, pentru mine a fost foarte valoros si iti multumesc infinit, nu stiu cum sa ti-o spun pentru ca nu vorbesc limba ta, dar cu siguranta in ochii mei ai vazut gratitudinea mea.
Vreau sa iti cer doar 2 favoruri.
Spala-ti fata si incepe sa zambesti. Aminteste-ti momentele frumoase pe care le-am trait impreuna in tot acest timp, aminteste-ti prostioarele si nebuniie pe care le-am facut doar ca sa te bucur. Retraieste ca si mine, toate acele momente petrecute impreuna. Si nu spune ca nu vei mai adopta alt animal pentru ca ai suferit atata din cauza plecarii mele. Te rog, nu face asta. Sunt atatia ca mine care asteapta o persoana cum esti tu. Ofera-le ceea ce mi-ai oferit si mie te rog, si ei au nevoie de toate astea, la fel cum am avut si eu. Nu pastra dragostea pe care o poti oferi, de teama ca ai sa suferi. Urmeaza sfatul meu, aminteste-ti doar momentele frumoase pe care le traiesti cu fiecare dintre noi, recunoscand ca esti un inger pentru noi animalele si ca fara oameni ca tine vietile noastre ar fi mai dificile decat sunt uneori. Continua misiunea ta nobila, caci acum este randul meu sa fiu ingerul tau. Am sa te insotesc pe drumul tau, ajutandu-te sa ajuti altii ca mine. Am sa vorbesc si cu alte animalute care sunt aici cu mine, am sa le povestesc tot ce ai facut pentru mine, am sa arat spre tine si am sa spun cu mandrie " ASTA ESTE FAMILIA MEA ". Prima mea misiune acum, este sa te ajut de aici sa nu mai fi trist. In seara asta cand ai sa privesti cerul si ai sa vezi o steluta sclipitoare, sa sti ca sunt eu, iti fac cu ochiul, ca sa sti ca am ajuns cu bine si multumindu-ti pentru dragostea pe care mi-ai dat-o. Ma despart de tine acum, dar nu spunandu-ti "adio" ci "LA REVEDERE". Exista un loc special in cer pentru oameni ca tine, acelasi loc unde mergem si noi, iar Dumnezeu ne va rasplati prin bucuria de a ne regasi aici. Am sa te astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini