joi, 19 noiembrie 2015

de la 1 catel cateva randuri

☆☆☆☆Draga omule ☆☆☆☆
Eu nu sunt decât un câine .Spre deosebire de tine , care esti mareț
şi puternic , eu sunt un nimic care depinde de mila ta .Sunt al nimanui ,
Nu am familie , nu am prieteni nu am nimic pe lumea asta .Ratacesc pe strazi şi îmi câştig existenta din greu .Uneori nu mănânc zile întregi şi sufar de foame .Nu am cunoscut niciodata iubirea .Oamenii ma haituiesc , arunca în mine cu pietre şi cu lemne şi trebuie sa stau tot timpul ascuns .Uneori întâlnesc oameni care ma pacalesc şi ma chiama la ei , iar eu merg bucuros crezând că vor să se joace cu mine ...
dar aceştea mă leaga , mă bat , îmi dau foc la blanița şi ma batjocoresc .....
Şi printre noi , câinii, sunt unii , de care trebuie sa ma feresc .Au teritoriile lor , prietenii lor ...şi atacă şi oamenii Din cauza lor , oamenii cred că toți câinii sunt răi şi se tem .Nu suntem toţi răi ....
La fel ca şi oamenii , avem şi noi răii noştri .Dar eu sunt unul dintre cei singuri .Eu nu sunt rău .Îndur frigul şi răutațile oamenilor , deşi eu nu greşesc cu nimic .....decât cu faptul că am venit pe lume ......Mi-aş dori şi eu o familie , un stăpân , un loc sigur pentru mine ....
n-ar conta câți ani are , cum arată ce casă are ce trecut ....pentru că noi , câinii , nu facem diferența între oameni.
NOI IUBIM NECONDIȚIONAT .
L-AŞ IUBI PÂNĂ AŞ MURI ...
Nu m-aş supara pe el dacă m-ar lăsa
singur , dacă nu mi -ar da de mâncare , dacă atunci când ar fi suparat m-ar lovi... aş rămâne alaturi de el şi aş uita totul ....
L-aş aştepta cu o bucurie nemărginita şi aş face orice ca să îi fiu pe plac .....
☆☆☆EU IUBESC OAMENII ☆☆☆

Cu drag , un câine . ★ ByNaiky★

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini