sâmbătă, 14 noiembrie 2015

YUPIII - Valorificarea premiului e la Love Yard Sale

https://www.facebook.com/iloveyardsale/?fref=ts

Dupa cum anuntam, am fost la Love yard sale in Dianei 11 la localul meu preferat Have a cigar cu limonada si prajituri excelente unde am sarbatorit 1 an de evenimente, am degustat din tortul de la Agapitos si am intrat in posesia premiului castigat in urma cumparaturilor efectuate, pozate si inscrise in concurs la editia trecuta a sesiunii de shopping. Mi-am luat o canadiana roz groasa de iarna din fas si o geaca de piele verde decorata prin tehnica servetelului. Bineinteles ca suplimentar premiului am mai luat si alte lucrusoare/accesorii, cd-uri, gablonturi, o alta canadiana mai subtire roz, o vesta, o poseta din piele cu mai multe moduri de purtare, etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini