duminică, 27 decembrie 2015

ce mi-a adus Mosu

Daca de ziua mea am facut 1 apel sa nu primesc cadouri ci donatii pentru cazurile sustinute, acum am procedat la fel!

Asftel, bilantului anului arata cam asa:
- Mosu mi-a adus prieteni minunati;
- Am cumparat o multime de cadouri (si prin licitatii pe net si in urma participarii la targuri) atat in beneficiul animalutelor, cat  si de la batrane amarate cu pensii mici care nu cerseau ci vindeau obiecte de prin casa sau trimise de rude din strainatate(a e vedea postarea anterioara pentru localizarea lor - zona curtii de apel,  zona pietei de craciun de la universitate, zona Obor fosta materna);
- Am fost Mos si am vizitat cu bunute animalute minunate: cateii de la Red Panda si pisoancele de la Miau Cafe, ocazie  cu  care am si cumparat in beneficiul lor variate articole de la targusorul caritabil;
- de prin magazine am cumparat dulciuri si variate obiecte urmand a fi donate;
- am facut ordine prin casa, alegand obiecte pe care le-am triat spre a fi valorificate in beneficiul animalutelor/donate nevoiasilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini