marți, 1 decembrie 2015

daca fiecare ar face asa

Manifestul schimbării de sine.
1. Astazi nu am mers cu autobuzul fara bilet.
2. Astazi nu am mai aruncat chistocul de tigara pe jos, l-am aruncat in cos.
3. Astazi nu am traversat pe culoarea rosie a semaforului.
4. Astazi nu m-am enervat ca nu am gasit loc de parcare si am parcat mai departe intr-un loc permis si apoi am mers putin pe jos.
5. Astazi in loc sa fac credit sa-mi iau un telefon, mi-am luat ceva ce mi-am permis si fara sa-mi fac credit.
6. Astazi am urcat pe scari in loc sa folosesc liftul doua etaje.
7. Astazi am platit toate facturile la zi pentru ca nu mi-am facut credit sa-mi iau telefon nou.
8.Astazi am cerut cei 30 de bani rest.
9. Astazi am reclamat la OPC diferenta de preturi din marile magazine.
10. Astazi am spus Buna ziua si Multumesc, chiar daca cei carora le-am adresat vorbele nu mi-au raspuns inapoi sau au ezitat sa o faca.
11. Astazi am inchis televizorul.
12. Astazi am lasat masina acasa si am mers pe jos si cu metroul.
13. Astazi am facut curat in zona unde am fost la picnic, dupa ce am plecat.
14. Astazi i-am zis lui Vlad sa nu mai mearga fara bilet.
15. Astazi am sunat la politie pentru ca cineva parcase o masina in fata iesirii mele din garaj si nu a avut bun simt nici macar sa lase un un nr de telefon in parbriz.
16. Astazi nu am dat bani la cersetori.
17. Astazi am cumparat o carte de dezvoltare personala.
18. Astazi le-am urat la multi ani prietenilor mei.
19. Astazi am donat 10 euro pentru un proiect in care cred.
20. Astazi m-am inscris la un curs de prim ajutor.
21. Astazi am inchis apa in timp ce ma periam pe dinti.
22. Astazi am pus becuri economice in casa.
23. Astazi am inapoiat lucrurile imprumutate de la prietenii mei care deja uitasera de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini