sâmbătă, 5 decembrie 2015

Deco de Craciun caritabile

Stratila Laura added 7 new photos to the album: Decoratiuni de Craciun.
Am realizat cu mult drag aceste decoratiuni cu gandul la fratele meu si la familia lui care are nevoie de ajutorul nostru, al tuturor.
In urma unui incendiu fratele meu, sotia si cele doua fete de 8 si 4 ani au scapat la limita, dar au pierdut tot.
De aceea, m-am gandit sa-i ajut in felul meu. Aceste ornamente sunt realizate manual din fetru si pot fi folosite pentru a decora bradul de Craciun sau pot fi daruite celor dragi.
Prin aceste decoratiuni veti aduce zambetul de buze atat celor dragi voua, cat si familiei fratelui meu.
Daca doriti sa faceti o donatie de orice fel, ma puteti contacta la nr. 0769616367.
De asemenea, daca cunoasteti firme care pot dona un procent din impozitul pe profit care oricum s-ar duce la stat, va rog sa ma contactati.
Pentru mai multe detalii despre incendiu, puteti accesa pagina de facebook a fratelui meu si veti gasi si contul lui pentru donatii in bani:
Trasca George: www.facebook.com/georgetrasca
Multumesc din suflet!
Craciun Fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini