duminică, 27 decembrie 2015

fonduri necesare pt operatie urgenta

Tărcău Gabriela added 10 new photos to the album: Lucky are nevoie de ajutor!
Dragi prieteni va cer ajutor cu lacrimi in ochi pentru baiatul meu l-am salvat de la moarte,i-am oferit o educatie dar nu am putut sa-i interzic sa se joace,sa alerge,sa traiasca iar din aceasta cauza si a neatentiei lui si-a dislocat o rotula.Pe data de 29.12.2015 trebuie sa-l duc la operatie iar costul se ridica la suma de 700lei(inclus si transportul) banuti de care eu nu dispun,dupa va avea nevoie de tratament post-operator...va implor cei ce aveti posibilitatea si doriti sa donati oricat de putin pentru Lucky va rog sa o faceti in contul bancar RO87BTRLRONCRT0291650901 deschis la banca Transilvania,puteti dona si prin Western Union sau MoneyGram folosind numele meu Tărcău Gabriela dupa lasati-mi in privat NUMARUL DE REFERINTA,NUMELE CELUI CE A DONAT SI TARA DE UNDE S-A FACUT TRANZACTIA...Va rog din suflet sa dati un share poate cineva vede apelul meu disperat!Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini