duminică, 20 decembrie 2015

pe unde am umblat azi

dimineata Lidl si Cora (in galerie in locul magazinului Leonardo a aparut Pepco care e si in MegaMall)

apoi 11.30 in Olari la Hecate - libraria cu pisici a camerei cu pisici si Talcioc de 10 - am luat multe lucruri dragute, in beneficiul piselor si m-am vazut cu prietene dragi (Raluca si alte fete  de la camera cu pisici, Zuza Muza Atelier, Alecutza Buburuza, Daniela Draghici), am luat papica pt pise de la Mega shop&go Mosilor

din nou (ca si ieri am fost) la InSpyer Batistei - noi expozanti - lucruri dragute la oferta

alte cateva magazinase pe traseul spre Unirea, tinta Koton - reduceri; apoi pt remontare tratatie la McCafe prajitura cu mar si ciocolata mare calda

magazinul rusesc Berezka de la capatul tramvaiului 14 in spatele magazinului Unirea; mai e 1 pe Mosilor langa MeliMelo si HelpNet (preparate traditionale, alte obiecte deco traditionale - dvd-uri desene animate Nu pagadi si Masha&ursu', pufuleti Masha&ursu', caciula ruseasca, Matrioska, magneti la 5 lei etc

www.berezka.bg/ro

din pacate, prea incarcata fiind, n-am mai ajuns si azi la craciunul pisicilor de la cafeneaua Miau unde am fost ieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini