duminică, 6 decembrie 2015

pe unde hoinarim azi

 dimineata:
 am fost la Lidl si am gasit cizme galosate cu imprimeu la 74 lei (nu le vazusem in reclame)

am ajuns si in Cora - reduceri la deco de Craciun ... super ...multe oferte....dulciuri deosebite (sosete cu dulciuri de la Zaini cu personaje din desene animate), cutii cu fursecuri/ceaiuri etc

apoi la pranz:
la Impact Hub la targul cadourilor de suflet

prin Unirea la targul care inainte se desfasura la Dales, prin H&M - promotia cardului de la revista si alte oferte/reduceri etc

poate or fi si casute prin fata magazinului ca anul trecut

la Mc Cafe pt traditionala tratatie cu ciocolata calda si prajitura cu mere

am fost si ne-a placut peste tot, mai putin la targul din magazinul Unirea .... amarat, la etaj in aripa Calarasi, foarte putini expozanti nu ca la Dales ...

la casutele din fata magazinului marfa era cam aceeasi (sosete, esarfe, manusi, caciuli, jucarele, gablonturi de la Young) ....  la o singura taraba o vanzatoare foarte amabila si dispusa la negocieri/oferte (avea colanti grosi si imprimati precum si veste modele deosebite)

H&M din Unirea - mai slabut ca cel din centrul vechi prin care am fost ieri si decat cel din Mega Mall unde am fost vineri

dar orasul era decorat si luminat splendid,cu instalatii cu turturi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini