miercuri, 30 decembrie 2015

SOS DE SARBATORI PT SUFLETELE

Sandoiu Daniela to Stop Eutanasie
19 mins ·
Dragii mei astia au fost ultimii banuti stransi! La cabinetul veterinar nu am mai dat nici un banut si mai am peste 3000 de ron datorie! Nu mai am ce vinde,nu mai am ce amaneta!!! Am cumparat aceasta mancarica care o sa-mi ajunga maxim 3-4 zile! Deci oameni buni,stiu ca e perioada sarbatorilor si cheltuielile sunt mai mari dar va rog ganditi-va ca si amaratii acestia credinciosi trebuie sa manance! SINGURA NU AM NICI O SANSA sa ii hranesc! Nu uitati ca am peste 80 de suflete in curte,ca inca nu le-am terminat custile calduroase si tarcurile moderne!!! Va rog,cat de putin puteti dona va fi justificat cu bonuri pana la ultimul banut! Cine vrea i poate ajuta o poate face in conturile RO45BTRLRONCRT0273585601,RO92BTRLEURCRT0273585601 deschise la banca Transilvania sau in contul paypal dsandoiu@yahoo.com! Bineinteles ca si mancarica daca vreti puteti trimite direct la adresa mea,sat ALDENI,comuna CERNATESTI,judetul Buzau!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini