marți, 29 decembrie 2015

veste deosebite faurite de o batranica speciala

Claudia Apostol
23 hrs ·
”Mamă, o cunoaști pe fata care m-a ajutat să vând vestele? Ai numărul ei de telefon? Vreau să îi spun eu cu gura mea că seara mă culc plângând cu gândul la cât bine mi-a făcut! Am ajuns și la televizor!” smile emoticon
Așa că i-am scris Irinei Zamfi, pentru că eu de la ea am aflat povestea, iar mamaia Cristina a recunoscut-o în poze pe telefonul meu: ”Ea e! să îi spuneți că îi mulțumesc tare, tare de tot Și la toți care au cumpărat veste de la mine!”.
Mno, deci dacă vreți să faceți un cadou drăguț de sărbători, dar și o faptă bună, cumpărați o vestă din lână zdravănă, naturală. Eu mi-am ales una vopsită cu coji de nucă smile emoticon Pe doamna Cristina am găsit-o azi pe la Romană, pe Magheru colț cu Tache Ionescu (vis-a-vis de McDonalds).
---
Povestea doamnei care strabate sute de kilometri din Argeș pentru a vinde vestele pe străzile capitalei: adev.ro/nzb3l1
‪#‎vestafacepeom‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini