marți, 12 ianuarie 2016

7?

1. Daca barbatul meu poarta boxeri si nu slip, sunt sanse mai mari sa raman
insarcinata?
Sansele cele mai mari le ai daca sotul tau nu poarta nimic.
 
 
2. Si eu si sotul meu aratam foarte bine. Sunt sigura ca si copilul meu va
fi frumos si as vrea sa apara in reclame. Cui ma pot adresa in acest sens?
Psihologului tau!
 
 
3. O sa imi iubesc catelul mai putin dupa ce voi naste?
Nu, dar s-ar putea sa te calce pe nervi sotul.
 
 
4. Poate sexul, in ultimile luni de sarcina sa provoace travaliul?
Doar daca sexul e intre sotul tau si o alta femeie.
 
 
5. E important sa fiu alaturi de sotia mea atunci cand naste?
Nu, atata vreme cat temenul de "pensie alimentara" nu te sperie.
 
 
6. Nasterea poate provoca hemoroizi?
Nasterea poate fi folosita ca si cauza pentru orice problema pe care o ai.
 
 
7. Sotia mea a nascut saptamana trecuta. Cand isi va reveni?
Cand copilul va termina facultatea.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini