duminică, 10 ianuarie 2016

apel

Kupan Maria Luiza
January 8 at 6:19am  Buna dimineata ! Unii ati vazut deja postarea Annei, Anna Lucretia Popovici, legata de cazul uni domn din Iasi, Zlate Daniel ... pot doar completa cu aceea ca intalnirea cu dumnealui m-a marcat ! Desi circumspecta, cum imi e firea cand e vorba de oameni, am mers sa il caut la rugamintea Anei, l-am intalnit , mi-a povestit pe scurt fragmente din viata lui dinainte de 2007 - momentul in care a descoperit boala si de dupa 2012 cand a ajuns in adapostul oamenilor strazii de pe C.A. Rosetti, loc unde e gazduit si la acest moment ! Dumnealui are nevoie de suma de 280 Euro pentru a efectua un test, ale carui rezultate l-ar include intrun program de tratament nou, cu citostatice de ultima generatie, gratuit ! Desi in mintea mea credeam ca toata medicatia necesara bolnavului de cancer e gratuita, mi-a explicat ca nu e chiar asa, ca achita lunar 200 lei pe tratament iar din diferenta de 297 lei traieste, si chiar cu un zambet amar mi-a zis ca i se recomanda sa manance sanatos, ceea ce incearca desi stie ca traim intro " mare de chimicale"
MI-a povestit ca a cerut ajutor tuturor ONG, grupuri caritabile, emisiunilor gen insa fie a fost ignorat fie i s-a dat de inteles ca exista cazuri mai grave pe care se focalizeaza !
Eu indraznesc sa sper ca vom reusi sa dunam acesti 280 Euro, i-am promis ca imi voi da silinta sa il ajut fara a-i garanta insa ca voi reusi, insa daca aveam acesti banuti in buzunar pe 6 ianuarie i-as fi daruit fara retinere , dar, din nefericire pentru el nu i-am avut ! A primit 200 lei din partea mea si a Anei, insa cred ca ii va folosi la tratamente, dar eu sper ca 1265 lei la nivelul unei comunitati ii vom aduna si va multumesc anticipat !
Multumesc Dana Nechifor, Catalina Popa, Elena Morosanu , Cristina Ioana si celorlalti care ati spus deja prezent, Anna va centraliza luni donatiile si vom sti ce banuti am reusit sa adunam si sa oferim !
La un calcul grosier avem in acest moment in jur a 600 lei, suntem la jumatatea drumului, cu un mic efort cred ca vom reusi !!
Pentru cine e interesat, domnul Zlate este pacientul doamnei doctor Dorohoi Gabriela de la Institutul Oncologic - acesta e motivul pt care cautam pe cineva de acolo si multumesc de ajutor !

Kupan Maria Luiza Chiar daca sarbatorile au trecut, nu inseamna ca oamenii frumosi au disparut. Asa ca voi apela la voi.
Zilele trecute am primit un mesaj pe pagina noastra Intinde o mana de ajutor, pagina unde postam cazurile de familii pe care le ajutam ocazional, de
la un domn ce imi solicita ajutorul.
Mesajul suna cam asa: " Daca mesajul meu nu face obiectul preocuparilor dvs va rog sa il ignorati , am scris foarte , foarte multor fundatii umanitare , ascociatii , oameni de afaceri (becali) , am postat in multe grupuri de romani din strainatate , cu alte cuvinte de mai bine de 7 luni caut ajutor , pe cineva care sa imi intinda o mina si sa ma ajute cu 280 euro cu care sa platesc testul de biologie moleculara al maduvei (nedecontat de CAS) dar , oricit de greu de crezut ar fi , nimeni nu s-a oferit sa ma ajute , lupt cu LEUCEMIA de mai bine de 9 ani , nu mai am ce vinde , nu mai pot munci de 4 ani iar pensia de 497 lei abia imi ajunge ptr mincare si ptr unele din medicamentele necesare...dar chiar nu stiu unde sa mai apelez".

In consecinta, am inceput sa facem "investigatii" iar Kupan Maria Luiza, fiind din Iasi, a mers personal sa il cunoasca. Pe scurt, situatia este cam asa: are leucemie de aproape 10 ani, da pe medicamente lunar in jur de 200 lei din pensia de 400 lei si ceva, locuieste de 3 ani intr-un camin pentru oamenii fara adapost pentru ca a ajuns sa isi piarda apartamentul din cauza ratelor neplatite, bani care au fost cheltuiti pe medicamente, iubeste animalele si viata in general si are nevoie de 280 euro ptr a plati testul de biologie moleculara al maduvei, bani pe care nu are cum sa ii stranga.

Asa ca oricine doreste sa il ajute poate sa trimita bani in contul lui personal deschis in euro la GarantiBank (pentru detalii despre cont va rog sa imi scrieti pe privat)

sau poate trimite in contul deshis pentru animalute
IBAN: RO63BTRLRONCRT0241312601
Banca Transilvania
Popovici Ana Lucretia
NEAPARAT CU MENTIUNEA : donatie caz Zlate.

sau poate lua leg si cu Kupan Maria Luiza,pentru orice fel de ajutor.

Am rugamintea ca oricine doneaza, in oricare mod, sa posteze aici si sa ne anunte si pe noi,inclusiv chitantele de depunere pentru a se stii cu exactitate cati bani se strang.
Pana acum i s-au oferit 200 lei (100 lei de la Luiza si 100 lei de la mine).
Multumim frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini