vineri, 15 ianuarie 2016

nevoie urgenta medicament

Împreună rezistăm added 2 new photos.
Fiți buni și dați ‪#‎share‬.
Buna ziua! Ma numesc Radutiu Marius si sufar de ‪#‎leucemie‬ acuta din luna martie a anului 2015. Locuiesc in localitatea Lugoj, judetul Timis, am 33 de ani si va contactez in speranta ca as putea gasi cu ajutorul dumneavoastra un medicament pentru tratamentul meu. Este vorba despre un ‪#‎medicament‬ cu substanta activa numita ‪#‎amsacrine‬. Eu am gasit pe internet 4 denumiri comerciale ale acestui produs: Amsidine, Amsidyl, Amekrin si Amsalyo. Am urmat tratamentul pana acum la Bucuresti la Institutul Clinic ‪#‎Fundeni‬ si am primit de la medicul curant 2 retete pentru acest medicament, una in limba romana si cealalta in limba engleza.
Ma puteti contacta la adresa de e-mail radutiu_marius@yahoo.com, pe facebook cu numele si prenumele meu Radutiu Marius Gheorghe (FB.com/radutiu.marius) si la telefon (+4)0728028754.
Am luat in calcul si varianta de tratament in alta tara decat Romania, dar nu cunosc procedurile necesare pentru a face acest lucru. Va rog sa ma ajutati, sunt dispus sa ascult orice sfat si indrumare! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini