duminică, 17 ianuarie 2016

povestea impresionant a unui sufletel

Ioana Sotir added 5 new photos to the album: BOB ...alintat Bobitza — with Stefania Mirela.
Ultima mea dorinta…
Nu stiu de unde vin sau daca vreodata m-a mangaiat cineva. Sunt multe lucruri pe care nu mi le mai amintesc ,nu pentru ca sunt prea batran ,ci pentru ca viata mea a fost grea si nimeni nu m-a privit vreodata cu drag. Stiu ca nu sunt un caine frumos ,sunt doar un caine al nimanui ,atat.
Ultimele zile din viata mea de pe strada au fost groaznice ,nu mai stiu ce mi s-a intamplat ,dar nu ma mai puteam misca si aveam dureri cumplite. Zaceam langa gardul unei cladiri din care mirosea a medicamente ,oamenii treceau grabiti ,nimeni nu imi arunca nici o privire ,chiar daca eram plin de sange . Nu stiu cat timp a trecut ,pana am simtit mana unui om pe capul meu ….l-am privit ,m-a privit cu mila si a intrat pe poarta cladirii . Au trecut zile si nopti ,oameni si masini treceau ,eu miroseam tot mai urat si imi asteptam sfarsitul …singur in mijlocul orasului plin de oameni. Ca prin vis ,am intrezarit omul bun care ma mangaiase ,iesind pe poarta pe care intrase. Oare trecuse atat de putin timp sau mie mi s-a parut o eternitate? Cand bratele lui m-au ridicat greoi , am putut sa inchid ochii si am cazut intr-un somn adanc ,ce credeam ca o sa fie cel de pe urma.
Cand m-am trezit era cald ,eram curat ,durerea disparuse , iar un bandaj mare si colorat ii luase locul piciorului meu plin de sange care intrase in putrefactie. Am cautat cu privirea chipul familiar al omului bun …Era acolo,mi-a zambit incurajator, m-a ocrotit si m-a invatat cum sa traiesc cu 3 picioare.
Am fost un caine al strazii …acum stau intr-un tarc ,dar nu vreau sa mor aici. Este oare posibil sa mai existe un alt om bun ,care sa ma lase sa stau in curtea lui pana in ultima mea zi de viata.
Ma cheama BOB si imi place cand sunt alintat Bobitza…sunt un caine mare ,nu sunt frumos ,dar sufletul meu este ca un bob de roua. Sunt cuminte si bun ,nu stiu sa fiu altfel ,oricat de grea a fost viata mea.
.....................................................................................................
NOTA : Aceata este o poveste adevarata. In luna octombrie ,sotului prietenei mele, i s-a facut rau pe strada si a mers la spitalul CF2. Acest urias bland ,zacea langa gard nebagat in seama de nimeni. Dupa o saptamana , prietenul meu a fost externat ,iar cainele era tot acolo ,in stare foarte grava. El l-a salvat. Daca cineva are mila de un biet chinuit al sortii si ii poate oferi un colt de curte ,va rog sa ma contactati.
Ioana Sotir ,0745 396 327 ,Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini