sâmbătă, 27 februarie 2016

pt pisicari

Roberta Voda to Pisicute Nazdravane GRUP

Dedic aceasta poezie tuturor mamelor de pisici
The Best Mother Cat
Nu stiu daca sunt frumoasa/Stiu doar ca sunt norocoasa.
Casa mea nu e prea mare/Dar am lumea la picioare.
Parintii mei ma iubesc/Ma hranesc,ma ingrijesc.
Tati cand ajunge acasa/Ma alinta,ma rasfata.
Mami pe plac imi face/Fie zi sau fie noapte.
Daca la 3 dimineata/Pe mine m-apuca joaca
Mami hop,s-a si trezit!/Nu rateaza nici un minut.
Ne jucam si ne distram/Tare mult ne bucuram.
Iara de ies noaptea afara/Mami m-asteapta pe scara,
Ca de vin infrigurata/Imi deschide usa indata.
Mancarea mi-o incalzeste/Cand ma culc ma inveleste.
Asa mama ca a mea/Nu mai are nimenea!
Cum sa nu fiu fericita/Cand am asa mamica?

Sunt un pic cam nebunica/Mami zice ca-s dulcica.
Hartia pe jos am dat/Mami nu s-a suparat.
De nu dorm,nici ea nu doarme./Si fac mofturi la mancare.
Alerg tare,nici ca-mi pasa/De parca sunt cal de rasa.
Ea se bucura si rade/Si imi face poze multe.
Nu rateaza nici o clipa/De parca as fi o diva.
Mami a mea sa stiti ca este/Zana buna din poveste.
Nu face nici o magie/Dar imi sta la dispozitie.
Nici bagheta ea nu are/Ci multa multa rabdare.
Nu are puteri divine/Doar iubirea pentru mine.
Nu ingheata apele/Nu deschide cerurile,
Nu preschimba ursul in cerb/Si nici calul in mistret.
Insa tu cat ai clipit/Ea dorinta mi-a implinit.
Eu i-am dat batai de cap/Dar ea nu s-a saturat.
Ma pretuieste,ma adora/Mai ceva ca pe o sora.
Oare ea s-a reincarnat/Din Egiptul indepartat?
Unde pisicile erau venerate/Adorate,respectate?
In temple e desenat/Faraonii au venerat
Pisica ca pe o zeita/Scrie clar pe o tablita.
Iara pe pereti e scris/Ceva de neinchipuit.
Cand o casa foc lua/Pisica intai se salva.
Apoi fiintele bipede/Alte lucruri si obiecte.
Mami a mea la fel ar face/Ar sari in foc si m-ar scoate.
Fara mine nu ar trai/Focul de m-ar mistui.
Declar tare,raspicat:She is The Best Mother Cat!
Daca aveti vreo indoiala/Si imi cereti socoteala,
Ca ii aduc elogii/Si-o compar cu faraonii,
Va invit la mine acasa/Sa vedeti cum ma trateaza.
Si mai vreau ca sa va spun:Sunt cea mai fericita pisica de pe pamant!
Daca nici asta nu crezi/In ochii mei sa privesti.
Si-ai sa vezi ca e adevarat/She is The Best Mother Cat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini