sâmbătă, 26 martie 2016

zicerile unui animalut

Florea Janta - umbra unui luceafar feeling confident in Poiana Lacului.
-TE ROG, NU MĂ ALUNGA-
Te rog frumos, să nu m-alungi
că inima din piept mi-o frângi,
eu te iubesc, stăpânul meu
și fără tine-mi va fi greu.
************************************
Ca să lucrez, eu nu am mâini
și nu-mi doresc nici alți stăpâni,
te vreau pe tine așa cum ești
și simt că și tu mă iubești.
*************************************
Poate că ți-am greșit, cumva
dar te rog mult a mă ierta,
că sunt doar animal de curte
și nu am maniere multe.
**************************************
De mă păstrezi tot lângă tine,
tu poți conta mereu pe mine,
am să-ți rămân tot credincios
și-n curte, mereu de folos.
**************************************
Printre străini nu m-alunga,
nu vreau să fiu povara ta,
vreau ca prieten să-ți rămân
chiar dacă tu îmi ești stăpân.
****************************************
Te rog să te gândești mereu
că de folos, pot fi și eu,
iar curtea , ca și casa ta,
cât voi trăi, le-oi apăra...!!!
*****************************************

autor- FLOREA JANȚĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini