duminică, 3 aprilie 2016

APEL UMANITAR!

Am fost azi la dna Ioana.. Stă intr-un vechi magazin de pe strada Gabroveni in condițiile pe care le vedeți in poze. In ciuda lor, îngrijește cum poate 4 pisicuțe. Găleata pe care o vedeți in spate este pe post de vas de wc, mirosul este pe măsură. Are 3 copii care au uitat complet de ea.. Are diabet, mănâncă ce apucă si nu se putea opri din plâns cand i-am dat 50 ron. Vinde șervețele pe stradă.. Despre dansa am aflat dintr-o postare de pe un grup al animalistilor. Ne putem mobiliza să o ajutăm constant? Dacă fiecare persoană care vede această postare ar da si 10 ron pe lună, tot ar fi ceva. Vă invit să cumpărați de asemenea si din licitația caritabilă. Vă rog să nu rămâneți indiferenți. Distribuiți, vă rog!
Puteti folosi contul următor, iar cu persoanele dinBucurești mă pot vedea personal. Toma Cristina Ioana RO66RNCB0300109029780002. BCR România. Mulțumesc în numele dânsei!



Tocmai ce am plecat de la d-na Ioana. In octombrie urmează sa se pensioneze. Pensie pe caz de boala nu i s-a dat pt ca handicapul trebuie sa fie de gradul 2. Am pozat cateva fișe medicale de la psihiatrie. Problema e că are doi băieți și o fată care au cam uitat de ea. Unul care stă lângă magazia părăsită o și bate, am rămas inmarmurita pentru ca putea sa apară si cand am venit eu, însă mi-a zis că e plecat. Altul aparent e un domn respectabil pe care l-am și sunat. Are nr de tel si mi am permis sa l sun. După vorbire, chiar pare un domn respectabil, am înțeles de la dna Ioana ca are si o funcție de director si e si însurat. L-am întrebat la telefon dacă știe că celălalt băiat o bate. Nu se aștepta la asemenea întrebări. M-a întrebat cine sunt, in fine, i am explicat pe scurt. El a zis ca nu il cunosc si nu il pot interoga sau considera că nu are principii. I am spus ca după condițiile in care mama lui stă, nu are așa ceva. Mi a zis la revedere si i am spus să ii fie rușine. Nu pot înțelege cum un om aparent respectabil isi poate lăsa mama să trăiască așa. Fata ei e in Irlanda, măritată cu un musulman de care vrea sa divorteze si sa vina in București sa cumpere o garsonieră si sa o ia si pe ea. Greu de crezut. In alt oraș nu vrea sa plece, ii e teamă sa stea in casa unui străin, prefera sa rămână aici. Mă gândesc la o locuință socială, dar am nevoie de multe informații. Iulia Gabriela, poate ma poți ajuta. I-am dus alimente si hrană pt pisicuțe și i-am lăsat 50 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini