sâmbătă, 23 aprilie 2016

SOS!APEL PT DOAMNA CU CATEL AFLATA LA METROU!

Anda Popescu
M-am impiedicat de ei la metrou azi dimineata, o femeie amarata cu un catelus. Si-a pierdut garsoniera in favoarea unor camatari, incercand sa-si salveze mama bolnava. Ambii aveau niste ochi tristi, pierduti...ce sa zic, am ramas cu un nod in gat...
Daca ii puteti ajuta cumva, am nr dnei Mihaela il pot da in privat.


Sersson John
Sersson John (...)recent a inceput sa apara cu cainele. Stiu ca acum cateva seri i-am lasat o punga de mancare pentru caini pentru ca aveam la mine, a ramas surprinsa si mi-a multumit de mai multe ori pana sa intru la metro;  Buna ziua tuturor, am apucat sa vorbesc aseara cu doamna Mihaela. Intr-adevar, asa cum zice si postul, asa este: a avut o casa pe care a cumparat-o de la camatari (clanul Caran de la capatul lui 14, Pantelimon) fara sa stie, a aflat mai tarziu ca acea casa avea datorii si mai erau si altii in aceeasi situatie, a pierdut casa in favoarea camatarilor si i-au fost luati banii. A avut parinti de care a trebuit sa aiba grija, mama doamnei era bolnava de cancer (nu s-a stiut decat destul de tarziu cand era prea tarziu si crede ca a fost o culpa medicala), tatal a avut Alzheimer si acesta a decedat. Acum strange bani pentru a sta in chirie si are nevoie de un loc de munca (femeie de servici sau orice altceva, daca stiti, va rog sa imi spuneti sau sa o sunati pe doamna) iar puiul de caine s-a atasat de ea (l-a gasit pe strada daca am inteles bine, are cateva luni si este foarte jucaus). Doamna Mihaela are nevoie de orice ajutor pentru a se pune pe picioare, aseara a dormit intr-o camaruta de hotel pentru ca i-a fost mila de ea dar incepand de azi trebuie sa isi gaseasca in alta parte, a dormit pana acum pe strazi. Orice ruda are cat si prieteni i-au intors spatele atunci cand nu mai avea bani (a ajutat la randul ei lume si nimeni nu i-a intors favorul). Va rog ca orice ajutor cat de mic ar fi, sa il oferim acum in prag de sarbatori si sa ii facem o bucurie cat de mica ar fi (o veste de job ca orice, o suma mica sau ceva de mancare).
CONTACT: 0784901625

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini