marți, 3 mai 2016

APEL

0773 84 37 99 este numarul meu de telefon, rog pe cei care se plimba in parcul Carol sa ma sune de cate ori vad aceste jeguri.De zile intregi ii vanez insa abia astazi mi-am dat seama de ce nu mai dadeam de ei, si-au schimbat ora de venire, inainte veneau in jur de 11, acum i-am prins intamplator pe la ora 9:00.Nu pot pierde timp in fiecare zi sa-i caut, de aceea fac apel la voi sa ma sunati cand ii vedeti in aceasta zona, repet, parc Carol 1, pt ca stau aproape si pot interveni repede.Scursurile astea nu se mai satura si nu tin cont nici macar de sarbatoarea care este astazi.Nu sunt un om religios, insa daca vrei sa cred in tine Doamne, da-mi te rog motiv de legitima aparare cu nemernicii astia, din pacate nu pot sa le rup oasele fara un motiv intemeiat.
Rog avocatii din lista mea, cei care iubesc animalele, sa se intereseze daca au baza legala sa intre cu masinile pe aleile parcului, atat ei cat si scursurile celelalte de la politia locala, pt ca intentia mea este sa le fac plangere si am nevoie de avocati tineri si motivati care sa ajute in acest demers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini