joi, 26 mai 2016

realitate - de ras sau de plans

JURNALUL UNUI ROMÂN  NORMAL 

1. Azi am lăsat un șofer să intre în trafic de pe o stradă laterală.   Mi-a  zis: „Bă boule, nu vezi că tu ai prioritate?”

2. Azi am dat 2 lei unui cerșetor. Mi-a zis să-mi iau lumânări de ei...
3. Azi am lăsat o femeie înaintea mea la coadă. 
Cei din spate m-au înjurat: „Băăăă, e și  înaintea noastră!”
4. Azi am mers cu 50 km/h prin localitate. Am fost claxonat și mi s-a strigat : „Ai murit la volan, bă?”
5. Azi l-am sunat pe un amic să-i spun ca îl iert de datoria de 1.000 de lei.
Mi-a zis:  „Ok, poți să-mi mai dai încă 1.000?”
6. Azi am adunat 3 (trei) hârtii de pe strada mea, de  pe jos. Un vecin mi-a zis „Hai și adună și la mine, că uite ce mizerie e”.
7. Azi am cerut o cafea în restaurant, apoi am intrebat dacă pot fuma.
„Îmi pare rău, aici nu se fumează!”
„Păi și dânșii de la masa aia de ce fumează?”
„Dânșii au comandat mai mult, și mâncare, și băutură”.
8. Azi le-am zis gunoierilor că nu le mai dau bacșiș.
  Mi-am găsit tomberonul aruncat la 50 de metri de unde-l lăsasem.
9. Azi am cerut un CD cu André Rieu. Vânzătoarea a căutat o oră pe sub teancurile de CD-uri cu manele.
10. Azi am claxonat un trecător neatent, să nu-l lovesc.
 Mi-a arătat degetul mijlociu și m-a înjurat de morți.
11. Azi am cumpărat o pâine. Am dat un leu și am cerut restul, 20 de bani. Mi i-a dat. Dar mi-a schimbat pâinea cu una mai veche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini