sâmbătă, 21 mai 2016

mesajul Cristinei Ioana - Cufarul cu articole chic - in beneficiul animalutelor

Acum doi ani cream această licitație caritabilă negândindu-mă cât de importantă urma să fie și că ar fi fost pe termen lung. Mulți ajută doar la inceput si m-am gândit că va fi ceva pe termen scurt. Dar, slavă Domnului, nu a fost așa. Cu ajutorul vostru, al celor care s-au implicat constant prin cumpărare sau donare, am ajutat prin această licitație și am salvat vieți! BILANȚ PE 2 ANI:
🐶24 de căței salvați din ecarisajele publice (Pallady, Mihăilești).
🐶5 pui si un caniche abandonați salvați de la marginea șoselei. Costurile au constat in foster lunar, teste, vaccinuri, tratamente (unde a fost cazul).
Dintre toți aceștia, mai mult de jumătate sunt la casele lor datorită ajutorului primit de lMaria Aurora Nedelcucu pentru.
🐶ZECI DE CAZURI din București și din provincie unde am trimis bani sau mâncare pentru căței și pisici.
🐶Sterilizări in București sau in afara Bucureștiului.
🐶Am ajutat oameni cu suflet mare, dar necunoscuți de multi, cu posibilități minime de întreținere.
Mulțumesc înzecit tuturor celor care au făcut posibile aceste lucruri!
Am etichetat majoritateapersoanelor, dar mai sunt si altele care aju ajutat cărorale mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini