sâmbătă, 14 mai 2016

SOS!

Cristina Ioana13 Mai 20:12
Am trecut pe la Iancului pentru a înmâna câteva produse vândute si am dat de d-na Mihaela pe care am mai distribuit-o de curând. Mi-a povestit tot ce s-a întâmplat, a pierdut garsoniera pe care a cumpărat-o de la un clan, primise acte false pentru casă, avea chiar si datorii. Stă la metrou si trăiește de pe o zi pe alta, a fost primita la un hotel modest unde trebuie sa plătească zilnic 80 ron. Bani pe care ii strânge cât stă la metrou din mila oamenilor. I-am lăsat 50 ron, rudele au uitat complet de ea, cauta sa stea intr-o cameră si sa se poata angaja. In condițiile actuale, nu are cum sa se angajeze. Haideți să ne mobilizam, sa contribuie fiecare cu cât poate pentru a putea plăti chiria pe prima luna. Apoi se va putea angaja.Cine cunoaște in București pe cineva care ofera in chirie o cameră, rog sa ma contacteze pe mine sau pe dânsa la 0784901625. Vă asigur că banii strânși sunt păstrați până cand se găsește camera de închiriat si in acel moment, eu personal o platesc pentru a nu exista dubii. 10-20 ron de persoana isi permite fiecare din acest grup, haideți, vă rog sa schimbăm viața acestei femei care desi are studii su,trăiește din mila oamenilor. Altii ar fi clacat, dânsa a vrut sa meargă înainte si cu ajutorul nostru, poate reuși!
Mulțumesc!
- urmează sa caute cameră de închiriat.Cristina Ioana plateste personal pt ca nimeni sa nu aiba impresia ca banii ajung in alta parte sau ii da pe altceva.
 Toma Cristina Ioana RO66RNCB0300109029780002. Bcr România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini