marți, 26 iulie 2016

niciodata

se zice ca niciodata sa nu spui niciodata
dar exista si exceptii
-niciodata sa nu te schimbi, mereu sa ramai corect, sincer, "precis ca marmota" din reclama, ferm pe pozitie, sa nu uiti de "anii de acasa" si sa nu faci rabat de la calitate (in acest context de la cea umana)
-niciodata sa nu renunti la ceea ce&cum esti ori la convingerile tale fara lupta
-niciodata sa nu pleci urechea la ce spun ceilalti/sa nu iei ceva de bun ori drept adevarat fara sa verifici si fara sa iei masuri (de precautie)
- si cel mai important:niciodata sa nu uiti de unde ai plecat caci filmul se poate rupe, iar repunerea in situatia anterioara/intoarcerea cu picioarele pe pamant/trezirea la cruda realitate va fi penibila/dureroasa/ca o cadere
-niciodata sa nu-i subestimezi pe cei din jur si nici sa-i desconsideri, dar nici sa nu-i ridici in slavi, ci doar sa-i percepi asa cum sunt in realitate, indiferent de teribilismul momentului/de masca pe care o pot arbora...
- nu am ascuns niciodata ca nu intentionez vreodata sa am copii din mai multe motive (nu pt ca nu imi plac, caci imi plac si ma inteleg grozav cu ei, dar cu cei ai altora deoarece pleaca acasa cu ai lor) dar lumea e prea rea, realitatea prea crunta, sanatatea prea subreda, viitorul nesigur, iar parintii mei au dreptul sa se bucure de pensie fara a deveni bone, iar eu mai am multe de facut&de oferit.
-desigur ca niciodata nu trebuie sa incalci regulile de bun simt sau de circulatie ori de lucru in anumite conditii ca sa nu pui vieti in pericol caci anumite actiuni merg/ies/se termina cu bine doar uneori si doar pt unii (ca ulciorul la apa)
Deci niciodata are variate conotatii, depinde de context si de persoana...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini