miercuri, 17 august 2016

alt apel

Marioara Sabina Sabina Barbulescu a adăugat 17 fotografii noi în albumul Suferinta, boala ,durere,foamete! — în Valea Bujorului, Giurgiu, Romania.
Saizeci de animalute; cainii, pisicii, un tap, doua capre si un catar rabda zilnic de foame si locuiesc in conditii greu de indurate chiar si pentru un animal ,majoritatea cainilo sunt bolnavi si ingrozitor de slabi pisicutele sunt inchise intr-un spatiu mic si lipsit de orice fel de confort Cele doua femei care le strang de pe ulitele satului au resurse material foarte mici si cu mult chin reusesc sa le tina in viata ,nu mai mentionez ca si ele traiesc in conditii greu de imaginat Dorinta mea este sa gasesc oameni cu ajutorul carora sa le putem ajuta si de aceia o sa infiintez un grup in care vreau sa se inscribe numai oameni care pot dona lunar cel putin 10 lei Eu nu am cont si nici nu vreau sa-mi fac in scopul stranger de donatii dar nici nu vreau ca aceste femei sa primeasca bani deocamdata este nevoie de mancare si ar fi nevoie de un veterinary nu cred ca trebuie sa va mai spun ca acolo nu este nimeni deparazitat sau vaccinat ,e nevoie de padocuri si custi dar acum prioritara este mancarea Cine poate sa ajute va rog sa ma contactati si impreuna o sa vedem cum facem ca sa le putem ajuta ,Distanta este de 80 de km de Bucuresti ,eu am ajuns acolo pentru ca o data pe an vizitez niste oameni foarte dragi mie ,am fost si anul trecut si afland despre aceste animale le-am dus mancare dar spre rusinea mea nu am avut curaj sa intru in curte fiind deja socata de ceea ce vazusem deja la poarta ,acum insa mi-am luat inima in dinti si printer lacrimi I-am hranit pe totii si le-am facut cateva poze cu ajutorul sotului meu !
detalii pe facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini