miercuri, 3 august 2016

despre colectii si colectionari

cu siguranta avem fiecare hobby-urile noastre
pe canalele Travel, Discovery si History putem viziona emisiuni dedicate (licitatii obiecte pierdute/abandonate/depozite, case de amanet/licitatii, vanatori de case/antichitati, etc)
particip la licitatiile on-line care sustin diverse cauze (by Anna Lucretia Popovici, Cristina Ioana, Ioana Sotir, etc)
in Romania promotorii acestui gen au fost Aura Maratas prin Daisy Hope cu Vasile Calofir
asa am asistat live si am invatat multe participand
pasiunea apare oricand si se dezvolta usor dar scump
astept nerabdatoare sa ajung in Valencia la piata lor de "vechituri"
la noi vizitez targurile de antichitati consacrate (la Romexpo si in parcul Obor), unde am cunoscut oameni deosebiti de la care cumpar cu regularitate lucruri de calitate (Maria Esme Keller, etc pt ca pe multi nu ii stiu neaparat dupa nume, ca de obicei ne recunoastem), dar si cele tip yard sale (unde i-am cunoscut pe Daniela Draghici, Teo Toba etc)
am debutat colectionand ascutitori, radiere, pixuri, creioane, servetele, timbre, brelocuri
ador masinutele, fascinata fiind de colectia din copilarie a lui Sorin Radacineanu, baiatul unor prieteni de familie, iar ulterior am dezvoltat pasiunea gratie publicatiilor aparute si a targurilor de antichitati ori a anumitor magazine (pe vremuri Gima, iar de cativa ani Juliana), dar si a unor concursuri (la 1 ziar am castigat o masina galbena sport macheta maricica)
imi plac cutiile muzicale si snow-globurile, variate tematici (melodii, imagini, actiuni etc)
am multe degetare, inclusiv din portelan
de ceasuri ce sa mai zic
jucarii deosebite
anumite suveniruri reusite
magneti deosebiti
cd-uri/vhs/dvd-uri cu muzica+filme
evident ca si alte lucrusoare (haine, accesorii, etc) cu animalute/personaje din desenele animate
nu mai vorbesc despre colectia cu tematica de Craciun (decoratiuni, orasele/casute, jucarii cu Mosu'/omu' de zapada/colindatori)
mi-ar placea sa reusesc sa amenajez 1 muzeu, asa cum am vazut in strainatate ori chiar si pe la noi prin tara, cu camere dedicate colectiilor pe domenii (in Malta am vizitat un colectionar particular de jucarii, la Berlin o Remiza auto si 1 muzeu moto, si la noi chiar recent am citit despre o familie care are 1 mic muzeu pe sectiuni cu colectiile particulare, iar alte persoane au colectii de costume populare, etc)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini