joi, 25 august 2016

SOS! URGENT E NEVOIE DE HRANA PENTRU PISICI!

Gasim 7-8 persoane care sa doneze un sac de mancare pe luna? Un sac de 12 kg ieftin e in jur de 90 de lei. Cu 8 saci pisicutele au ce manca o luna. Cine se ofera sa ajute?

0:00
879 de vizualizări
Pentru Pisici - For Cats
10 ore ·
Minunile exista ? Nu prea cred ...
In minuni cred toti condamnatii la moarte, dar destinul lor este implacabil. Nu ai cum sa te sustragi din fata inevitabilului.
Poti rade, glumii, poti vorbi diverse lucruri incercand sa nu te mai gandesti la finalul nefericit.
Asa este de fapt viata noastra a tuturor. Toti stim ca vom muri dar incercam sa ne mintim ca asta nu ni se va intampla noua sau se va intampla candva ...in viitor dupa ce ne-am "bucurat de viata".
Asa se va termina in maximum 1 luna "bucuria' mea, fericirea de a avea 37 de pisici ...
Eu stiu de aproximativ 3 ani ca daca nu intervine o "minune" se va termina prost pentru pisicile "mele" carora am incercat sa le fac o viata buna si linistita, oferindu-le ce este msi bun. Nu mai zic de cele de pe strada pe care le-am ajutat numai cu mancarica, de siguranta lor ocupandu-se singure.
Dar cum stiu ca minunile nu exista ma pregatesc sa infrunt finalul "aventurii mele" cu pisici ...
Luna aceasta mi se termina toti banii .. toate economiile ... definitiv . Mica "afacere" care intretinea minim pisicile pana acum s-a stins incet ca o lumanare ...
Am consumat incet si rezervele mele, bani albi pentru zile negre ...
Asa ca acum trebuie fortat sa ma despart de pisicile ingrijite cu atata drag de mine ...
Nu mai am nici un ban !
Donatiile primite datorita acestei pagini nu se ridica nici la 10 % din cheltuieli ...
Asa ca va trebui in aceasta luna sa iau o decizie de modul cum voi "scapa" de pisici.
In ce mod ?
Ce decizie sa iau ca sa fie mai bine pentru pisici ?
--- Le pot oferi pentru adoptie ... Cine adopta insa o pisica mare ?
--- Le pot da drumul pe strada ... Majoritatea insa sunt crescute de mici in casa, nu stiu sa se descurce pe strada ... Multe sunt "grase si frumoase" pisici lenese ...Cum sa alerge dupa mancare pe strazi ?
--- Le pot eutanasia ... In chinuri ca nu am ceva care sa le puna rapid capat vietii ...
.
Minunile NU exista !

Mi-am expus pentru aceste pisici timp de 1 an jumatate, viata public ...am prezentat pisicutele, in ideea ca cineva, cumva va ajuta sa le gasesc, o solutie, un venit stabil din donatii cumva ...
.
Acum, in ultima luna doresc sa fac si o asociatie "salvatoare", poate voi primi ajutoate de undeva..
Nu se va intampla insa nimic si inevitabilul se va produce ...
Viata tihnita a pisicilor mele se va incheia luna aceasta.
Nu imi place sa vorbesc de ce simt ... Cred ca se subintelege ca cineva ca mine care a dat totul pisicilor nu poate fi decat indurerata la maximum.
Dar inevitabilul se va produce...
Nu a existat un ajutor real din partea nimanui.
Am primit mici donati de la diverse persoane, carora le multumesc ...insa nu am primit nici un ajutor din partea vreunui om, sau asociatii, care sa le ajute pe termen lung ...
Fiecare e pentru el ... Am primit ... promisiuni .
In aceasta "lume" a ajutorarii animalelor este o mare "mancatorie". In general majoritatea celor care au animalute multe nu le hranesc din banii lor ... Putini sunt aceeia. Multi traiesc si personal din donatiile numeroase primite.
Asa ca nimeni dintre acesti "salvatori" de animalute nu o sa iti dea o mana de ajutor sa salvezi animalutele tale. Din contra ... daca ar putea ti-ar face rau tie si animalutelor tale numai sa le fie lor bine ...
Proverbul cu sa moara capra vecinului este adevarat !!! Sa moara pisicile, cainii ... vecinei.
.
Inchei aici epopeea pisicilor "mele" necunoscute dvs dar care mie mi-au adus bucurie ... O bucurie simpla si nevinovata ...
Ce se va intampla cu ele nu stiu ...
Va trebui sa iau o decizie una din cele 3 care se pot lua in aceasta situatie ...
Sotul meu inclina spre varianta eutanasierii lor.
Nu accepta sa le aruncam in strada, sa stie ca aceste pisici iubite colinda pe strazi in asteptarea mortii, in iarna ce va veni, iar sa visam la adoptii este absurd ... Ele traiau bine la noi ...
Minuni nu exista ...
Asteptam, speram, credem dar pentru orice exista un final.
Eu imi voi lua adio de la pisici ...
Pacat ca nu am reusit sa le ajut toata viata lor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini