joi, 27 octombrie 2016

GALA ANIVERSARA KOLA KARIOLA IN 19.11.2016

Dati de veste in toata tara :) "Gala aniversala caritabila - Trei ani Kola Kariola", mesaj Marius Chirca:
"Timp de aproape trei ani am luptat impreuna pentru dreptul la viata al cateilor.
Timp de trei ani am plans si ne-am revoltat in fara ororilor, am actionat si am salvat , ne-am bucurat pentru viata salvata si am construit, impreuna.
Am construit alaturi de voi mai mult decat un adapost asa cum visat, in care sufletele nimanui sunt cu adevarat in siguranta! Am construit o mare echipa, alaturi de care stiu ca pot sa merg mai departe, impreuna cu care pot sa transform neputinta in gesturi care salveaza vieti.
Pentru ca nimic din tot ceea ce s-a realizat in acesti ani nu ar fi fost posibil fara voi, fara ajutorul vostru care oricat de mic vi s-ar fi parut atunci cand l-ati dat, a scris istoria celor trei ani.
Si nu a fost zi in acesti ani in care sa nu imi doresc o intalnire cu voi, un moment frumos in care sa va strang mana si sa ne bucuram unii de altii. O zi pe care sa o dedicam bucuriei ca suntem uniti, o zi in care sa celebram viata si puterea de a schimba destine impreuna.
Si cum tot ce iti doresti cu adevarat se implineste, a sosit si ziua! Va invitam la Gala aniversara caritabila - Trei ani Kola Kariola, sambata, 19 noiembrie 2016, la Imperial Ballrooms, Soseaua Pipera 39, Pipera, Bucuresti. Pe scena vor urca artisti de valoare care iubesc cateii si care vin voluntar sa fie alaturi de noi : Monica Anghel, Paula Seling, Luminita Anghel, Nico, Andrei Tudor Band si lista va continua. Pe masa vom avea bucate alese, vegetariene, ca pentru iubitorii de animale si de viata. Vom avea licitatii, bilete pentru tombola, multe alte actiuni frumoase desfasurate in sprijinul cateilor din grija asociatiei noastre si bineinteles, o urna de donatii 😊
Pretul biletului pentru participare este de 150 lei (acopera cheltuielile de organizare) si il puteti comanda incepand de acum prin aderare la grupul Gala aniversara caritabila - Trei ani Kola Kariola si rezervare la numarul de telefon 0773873872.
Mutumim din suflet celor care vor fi alaturi de noi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini