luni, 31 octombrie 2016

SOS pt 1 pisic bolnavior

 
Roxana Matei
SHARE, VA ROG! Are mare, mare nevoie de ajutor!!!
Pisicuta Sara, de la bloc de la Mariana este foarte grav bolnava. Mariana mi-a spus de ceva vreme ca nu pare prea bine, dar de unde atatia bani, au intervenit puii cu panleucopenie, apoi motanul foarte racit... si in cazul ei lucrurile au evoluat iar Sara este in stare extrem de grava. Mariana mi-a dat ieri dimineata 5 telefoane ca nu stia ce sa faca. Acum este internata la Praxis Vetlife, are insuficienta renala grava, este exclus sa stea afara, are temperatura 36.7, nu poate parasi cabinetul, face tratament intensiv. Are mare nevoie de ajutor, cazarea costa 25 de lei pe zi iar tratamentul 40, total deci 65 de lei pe zi. Este mare, mare nevoie de ajutor financiar, medicii au sperante si fac pentru ea tot ce se poate, ureea si creatinina sunt foarte mari. Stiu ca e o pisica de afara, dar nu cred ca poate cineva sa se uite la cele pe care le are in casa fericite si sa nu ajute frumusetea asta amarata... Mariana era umflata de plans, eu m-am umflat de plans, e o pisicuta pe care noi am mai ajutat-o, sper sa putem si acum. Va rog sa distribuiti, sa ajutam cumva copilul asta amarat care nu merita asa o soarta... Multumesc! :'(
Cont Praxis Vetlife
OTP BANK ROMANIA
IBAN: RO92OTPV 000 000 000 231 6835

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini