sâmbătă, 3 decembrie 2016

cu taxiul prin oras

intrebarea este prin care oras si cu ce taxi?!
am cunoscut feluriti taximetristi si prin tara, dar si in strainatate
cand sunt singura nu tin neaparat sa merg cu taxi-ul depinde de timp, stare, buget, dar cand sunt cu mama e 1 must-have caci ea e o doamna si numai asa e obisnuita (sau cu tata sofer) rar cu RATB-ul si numai pe distante scurte/directe
in tara taximetristii te iau pentru oricat, la Medias chiar si pt 2-3 lei pana la gara; intre Medias si Sibiu pt 100 lei, la Constanta recomand alegerea unei soferite, in Viena sunt corecti (te duc direct unde le arati in pliant), in Danemarca poti achita cu cardul (oricum sunt mari distantele si costa dar taxiurile juri ca-s limuzine)
si iata ca ajungem in capitala ... trist ... esti la cheremul taximetristilor, majoritatea urmarind sa te fraiereasca ori refuzand cursa din varii motive; ridicol?! au altceva de facut (de mancat/baut/fumat) sau nu au chef ori doresc sa se retraga in alt capat/cartier sau sunt nemultumiti de destinatie ori impun tarif pe cursa; oricum sunt mofturosi/pricinosi ... asa ca foarte putini sunt de calitate si isi respecta meseria, multi optand pentru negocieri etc sau nici macar nu se deranjeaza...ori te baga pe stradute sau motiveaza ca nu cunosc si te duc prin alte parti (am patit asa si  in Valencia, culmea)
ex. am probleme cand vreau sa ajung in Parcul Icoanei, am avut probleme in zona Lizeanu si am sfarsit prin a lua tramvaiul carand mici piese de mobilier, la  aeroport ne duce 1 prieten de parca suntem ilegalisti, de la MegaMall nu a vrut sa ne ia niciun taxi intr-o seara desi aveam multe bagaje, alta data de la gara am venit pe jos intr-o noapte fiindca cereau de  parca veneam dela aeroport si nu ne costase trenul pana la Sighisoara atat ...
sunt taximetrsiti care omoara/ranesc animalutele comunitare, dar si taximetristi care le salveaza (a se vedea si pagina Roxanei Chirita de la Jurnalului unui voluntar) iar cu ani in urma am fost cu 1 si am facut turul adaposturilor in cautarea unei cateluse pe care o ingrijjeam (pe vremea lui Basescu, cu acte in regula, culmea, inregistrata conform procedurii lui ca primar)
dar sunt si taximetristi cu care e o placere sa calatoresti: la parcul Gradina Icoanei 1 tip amabil (saracul cauta 1 wc public), la Promenada (aseara 1 arhitect proiectant), in Ferdinand 1 tip varstnic (cand am fost si la coffetarie si apoi la birou cu ocazia zilei mele)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini