duminică, 18 decembrie 2016

sa zambim putin


– Aveţi covrigi cu mac?
– Numai cu windows!

 Tu-ţi autocorrect-ul …smartphone nenorocit…aşteptam o gagică şi-a venit Poliţia.
I-am scris fetei “te-aştept cu drog”…


Martorii lui Iehova pe facebook: Poke-ăiţi-vă!


Se întâlnesc doi amici pe stradă :
– Măi, tu ştii ce este un stilist?
– Da! Un moldovean care ţine cu Steaua!


Cum zic moldovenii la berea neagră?
– Blackberry.


Un poliţist opreşte un camion:
 – Mă simt nevoit să vă spun pentru a mia oară că vă pierdeţi încărcătura…
– Şi eu simt nevoia să vă spun pentru a mia oară că aceasta este o maşină care împrăştie sare pe străzile înzăpezite…


 -Cariera mea este o ruină.
 -Cu ce va ocupati?
-Sunt arheolog.


 – Cu ce te ocupi?
– Am grijă de creierele mici.
– Neurolog pediatru?
– Consilier de imagine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini