sâmbătă, 17 decembrie 2016

s.o.s.

Cereti-i contul Alinei Gheorghiescu!
Mai exact, are nevoie de 50 de prieteni care sa doneze 20 lei. Daca vreti sa donati mai multi, poate reusim sa cumparam mai multe.
Se da o familie monoparentala, mama lucreaza in bucataria unui fast food si are o fata de 14 ani si un baiat de 9 ani. Ii intretine din salariul mic, stau in chirie intr-o camera toti 3, dorm intr-un pat.
Isi doresc (fara sa judecati, va rog) un televizor de pus pe perete (v-am explicat ca traiesc toti 3 intr-o camera si nu au loc), cate un trening pentru fiecare din copii si o bicicleta.
Ea strange bani pentru a le cumpara macar televizorul (am estimat undeva la 1000 lei), daca se strang si de treninguri, cu atat mai bine.

 Alina Gheorghiescu
LATER EDIT: Am promisiuni de la mai mult de 50 prieteni, din pacate nu am online sa vad sumele intrate in timp real. Vineri merg la banca sa vad ce a intrat. Orice va fi in plus, va merge cu bonuri, tot la familia nevoiasa! Va multumesc tuturor! <3 span="">
Dragi prieteni reali si virtuali, am nevoie de ajutorul vostru! Va rog, cititi!
Mai exact, am nevoie de 50 de prieteni care sa doneze 20 lei. Daca vreti sa donati mai multi, poate reusim sa cumparam mai multe.
Se da o familie monoparentala, mama lucreaza in bucataria unui fast food si are o fata de 14 ani si un baiat de 9 ani. Ii intretine din salariul mic, stau in chirie intr-o camera toti 3, dorm intr-un pat.
Isi doresc (fara sa judecati, va rog) un televizor de pus pe perete (v-am explicat ca traiesc toti 3 intr-o camera si nu au loc), cate un trening pentru fiecare din copii si o bicicleta.
Eu strang bani pentru a le cumpara macar televizorul (am estimat undeva la 1000 lei), daca se strang si de treninguri, cu atat mai bine.
Va rog sa raspundeti la acest mesaj cu confirmare daca doriti sa participati si eu va trimit in privat contul meu. Ma voi ocupa personal de achizitie si livrare.
Este de la sine inteles ca voi proba suma cheltuita cu factura si chitanta si fotografii de la predarea cadourilor, la acelasi post.
Ma ajutati sa ajutam?
Daca nu puteti, nu reusiti, nu vreti, nu e nici o problema. Fiecare isi stie socotelile.
Strang eu 50 de oameni x 20 lei in jurul meu acum?
Va multumesc anticipat celor care raspund favorabil apelului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini