vineri, 23 decembrie 2016

zile nebune in iures general

- aglomeratie mare, trafic varza, soferi care forteaza semaforul/intersectia ori parcheaza aiurea ... pietoni si biciclisti/scuteristi periculosi in slalom ... ratb plin si rar... multe targuri/evenimente....goana dupa cadouri si incercari disperate de a rrezolva tot ce nu ai apucat atata timp taman pe ultima suta ...zici ca vine sfarsitul nu doar sarbatorile...cozi, nervi, dezordine in magazine etc

parca mi se facea itp personal; daca purtam pedometru exploda...

- am facut din timp bradul, am decorat si balconul, am bifat magazinele si targurile de profil (cele deosebite gen centrul cultural rus, etc), am ajuns si la Red Panda (cu bunute) care mi-a fost si Secret Santa (ocazie cu care am cinstit si locatarii blanosi, cunoscandu-l si pe Ursu la recomandarea Anabelei), apoi m-am vazut si cu Luciana Lu ca sa iau cartea Monei Semeniuc - Praf de stele, dar si cu Ioana Gurguta de la Jurnalul unui voluntar -Shop 4 Paws - ocazie cu care am fost si prin libraria Eminescu de unde am luat decoratiuni romanesti fff reusite si accesibile. Nu puteam rata aventura gen History (despre care am si scris intr-o postare anterioara) de la Bizarre Bazar zona Mihalache o super experienta, risc ce a meritat, fiind o surpriza minunata!

- asadar am reusit sa ma impart incat sa-mi realizez toate obiectivele, fara regrete/restante si m-am si distrat, desi a fost obositor!

- sper ca multi sa fi reusit sa fie mosi pt ceilalti in nevoie! nu uitati ca inca mai aveti timp! exista si grupuri organizate (Am nevoie de ceva donez ce nu imi mai trebuie, Putem ajuta, Copacul cu haine, Shoe Box, In prag de sarbatori sa facem o fapta buna etc) sau initiative particulare (Ioana Sotir, Cristina Ioana, Mada Spataru etc) dar si evenimente suport (yard sale etc)....orice actiune e binevenita, asa ca sa nu ramanem in pasivitate, facem fapte bune, ne si distram, socializam, ne innoim donand/daruind ... oricine poate fi Mos oricui ...in fiecare se afla 1 copil 
-daca ai = triezi si donezi, daca n-ai = poti cumpara special in functie de destinatie/destinatar/eveniment etc; ce poate fi mai placut?!eu am incercat toate variantele ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini