joi, 12 ianuarie 2017

SOS PT 1 PISIC BOLNAVIOR

Dana Taras a distribuit postarea publicată de Marinela Banu.
5 ore ·
Parlog needs badly Azodyl pills! He has diabetes and kidney failure and can't survive without this medicine.His rescuer has many souls in her care, including many street cats that she feeds and can't afford it.
It costs 1.5 euros only one pill and Parlog needs two pills daily. Please help Parlog, this medicine is vital for him!
Contact: Marinela Banu
PayPal : as.mauofbastet@gmail.com
Marinela Banu a adăugat 2 fotografii şi un clip video.
6 ore ·
Parlog vrea sa se duca ...
Are diabet si de vreo 2-3 saptamani, insuficienta renala si un rinichi umflat.
Merg cu el zilnic la tratament dar din pacate in loc sa scada nivelul creatininei si ureii in sange, a crescut ...
De "vina" este si medicamentul Azodyl ce se da pentru rinichi.
Se pare ca ce am avut eu ramas de la Syndbad, este expirat, probabil ca nu a fost transportat sau tinut la rece si s-a stricat.
Eu ii dau de peste doua saptamani Azodylul care nu isi face treaba din pacate ...
Parlog se va duce ...
Am platit pentru el deja 8-900 de lei analize, ecografie si tratament injectabil zilnic ...
Nu am cum sa mai cumpar Azodyl care costa intre 500 si 700 de lei ...
Lui ii trebuie 2 pastile zilnic. Se vinde si la pastila, 7 lei bucata la cabinet ...
Asa ca am de pus in balanta, restul de 37 de pisici si ... Parlog ...
3 ani l-am hranit pe strada, de un an jumatate este la mine. In loc sa isi traiasca restul vietii linistit el a ales sa plece ...
De doua zile este la perfuzie. Azinoapte m-am luptat cu el 4 ore sa il tin la perfuzie acasa ...
Am stat pana la urma cu el in sifonier ca sa stea linistit ...
Nu am ce sa ii fac mai mult, nu mai lipaie nici macar zeama unei conserve ...
Fara Azodyl se duce ...
Asta este soarta pisicilor mele, au ajuns la o "asociatie" saraca fara nici un ajutor din strainatate cum am auzit ca au cele ce se "descurca" ...
Si mai rau, am cerut ajutor unei mari asociatii elvetiene care sponsorizeaza multe asociatii de la noi si acestia au luat "referinte" de la cei ce primesc ajutoarele lor, asociatiile romane ...
Aceste asociatii romane le-au spus ca nu stiu de asociatia mea si cele 130 de pisici ajutate de mine ...
Sper sa aiba parte toti acesti "iubitori de animale" de ce va pati Parlog !!!
Rau faci, rau sa primesti ...
Asa ca draga Parlog, o sa te duci ... multumita "asociatiilor" din Romania ...
Oameni buni si minunati ...
*******************************
Iubim pisicile
We love cats - Cats love you !
*******************************
Asociatia
Mau of Bastet ®
* * * * * * * * * *
& Marinela Banu
www.mauofbastet.ro
^^^ (aici gasiti conturile asociatiei)
contact : as.mauofbastet@gmail.com
*******************************
Cine doreste sa il ajute pe Parlog poate vorbi si la cabinetul dnei doctor Emilia Dima www.animaxvet.ro pentru Azodyl .
Strada Popa Nan, nr. 51 – Mijloc de transport: 90, 92, 79 – statia Tepes Voda
Mobil: 0724 807 379
Telefon: 021 6422141
Email: animaxultravet@yahoo.ro
Va multumesc !
Eu si mai ales Parlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini