sâmbătă, 18 februarie 2017

exemplu sa fim tot mai multi care sa procedam asa

 tot mai multi isi doneaza ziua de nastere organizand-o in beneficiul unor cauze
ex: Victor Rebengiuc, George Ogararu, Mihaita Nesu, Ioana Sotir, Anna Lucretia Popovici, eu si sper cat mai multi ....


http://www.romaniatv.net/mihai-nesu-isi-doneaza-ziua-de-nastere-copiilor-cu-dizabilitati_341382.html

Daca te-as invita la ziua mea, ai veni?
Daca ai veni, ce mi-ai aduce?

Daruieste-mi o fapta buna de ziua mea!

Daruieste-mi o DONATIE pentru copiii cu dizabilitati de la Bradet, Brasov, cei carora le-a ars asezamantul de curand.

RO08RZBR0000060015171728 - cont curent RON
RO40RZBR0000060015171734 - cont curent EUR

Se pot face donatii si prin butonul de Pay Pal


http://www.mediafax.ro/social/foto-incendiu-la-un-centru-de-copii-cu-dizabilitati-din-judetul-brasov-17-persoane-au-fost-evacuate-interventie-dificila-a-pompierilor-hidrantii-au-inghetat-16056866


Ajuta-ma sa le redau atelierul in care confectionau atatea obiecte frumoase, din vanzarea carora obtineau resurse financiare importante.

Vii la ziua mea?
Pe 3 Februarie

Am o surpriza pentru cei ce imi onoreaza invitatia ;)



 http://www.gsp.ro/…/gest-superb-al-lui-george-ogararu-isi-d…


BUNA SA VA FIE INIMA, DRAGI PRIETENI!!
V-ATI HOTARAT DEJA DACA PARTICIPATI LA ZIUA MEA?
Ca sa stiu cate portii de tort sa pregatesc !
Copiii de la Bradet au nevoie sa isi recladeasca atelierul! Este o sursa de venit foarte importanta pentru ei!!
RO08RZBR0000060015171728 - cont curent RON
RO40RZBR0000060015171734 - cont curent EUR
Avem si Pay Pal!

ndreea Ogararu a distribuit albumul creat de Niculae Stefan.
"16 dormitoare și un atelier de tâmplărie mistuite de incendiu..
18 fete cu vârste cuprinse între 5-17 ani cu diferite dizabilități și 5 adulti au scăpat cu viață.
Sunt COPII cu diverse diagnostice,afecțiuni locomotorii sau boli in faza terminală ! ( din păcate ) ai nimănui ..renegați de părinți și societatea asta nenorocită in care ne scăldăm cu toții.Sunt copii cu probleme și nimeni nu se mai "leagă la cap" cu ei.Astazi am reusit sa ajungem acolo cu ceva alimente,dar nu asta-i important ci faptul ca realitatea de-acolo este cruntă.Din respect pentru ei nu mi-am permis sa fac mai multe poze,as fi fost prea josnic.."
Trebuie sa le refacem atelierul!!
Niculae Stefan -voluntar Asociatia George Ogararu pentru cultura si sport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini