vineri, 10 februarie 2017

SOS PISICUTE BLOCATE IN CANALELE RADET

Pisici salvate pentru adoptie a adăugat 2 fotografii noi.
21 ore ·
UPDATE !!!!!! VA ROG AJUTATI DIN CATE AM INTELES ASTAZI CA AM STAT TOATA ZIUA PE ACOLO AM AFLAT CA SUNT MAI MULTE PISICI BLOCATE SI AR FI O IESIRE PRIN CURTEA GRADINITEI PRIN CANAL DAR ESTE O PLACA MARE DE BETON CU LACAT PE EA. ASEARA AU PLANS PISICILE SI CU GREU A VENIT UN PAZNIC SI A DESCHIS SI A IESIT O PISICA FOARTE DESFIGURATA CU OCHI IESITI INAFARA SI UFLATA. DAR A PUS CAPACUL IMEDIAT SI NU AU IESIT SI CELELALTE> ACOL ESTE FOARTE MARE CALDURA NU AU AER. PE MINE SINGURA NU MAI MA IA IN SEAMA .....VA ROG DE CATEVA ZILE SI CHEAR NIMENU NU_I DOARE DE ACESTE PISICUTE. CE FEL DE OAMENI SUNTEM??????? S.O.S AJUTOOOOR !!!! Am postat sa cer ajutor pentru doua pisici care le-a blocat in canalele de la Radet, cu placi de beton si mult pamant,,Dupa trei zile ,au reusit sa iasa prin canal chear in centrala lor termica, dar dimineata le-au speriat, le-au gonit ,ca nu le sufera...una a apucat sa iasa afara pe usa si una a intrat inapoi in canal si de atunci au mai trecut doua zile si nu face nimeni nimic. Cei de la Radet ,nu vor sa colaboreze...ca nu-i intereseaza pisicile, de spart eu nu pot si fara voie de la grdinita (,ca acolo a fost astupat) nu poti sa intri in curte. Deci trebuie cineva, care a mai trecut prin asa ceva sa rezolve cazul.. Zilele trec si pisica este tot in canal, nemancata de cinci zile si fara apa...nu stiu de aer...Chear din toti membri de pe grupuri, prieteni .nu-i nimeni care poate salva pisica????? Eu am facut tot ce mi-a stat in putinta, m-au refuzat toti,pentru ca o femeie singura nu are nici o putere in fata lor.UNDE SUNT IUBITORII DE ANIMLE ????????Va rog ajutati !!!! Poate se mai poate face ceva !!!!! Dr. Taberei. Str. Prelungirea Ghencea Nr. 14 In curtea gradinitei. Tel. Centralei de la Radet..P.T. 0372757624

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini