vineri, 14 aprilie 2017

am fost iepuras pentru Nero si colegii lui

azi am fost iepuras pentru sufletele de la Red Panda
dimineata am fost la shopping la Auchan, apoi am pregatit pachetele cu ce mai aveam deja ales si am demarat spre Barbu Vacarescu - Planeta HamHam
am fost ca de obicei la Nero, ocazie cu care am dus pachete pentru toti, inclusiv pentru voluntari,
deci nimeni nu a fost uitat/sarit, fie patruped ori biped
toti cateii s-au bucurat sa ma vada, ne-am salutat prin "frecatul trufelor" si limbute prin gardurile padocurilor, ei primesc cu mare bucurie orice vizita
am iesit apoi cu Nero in oras si am mers si in parcul Circului, data trecuta am fost si pe la stadion; cateva ore am haladuit, am facut cinste in parc (eu fresh de portocale de la noul automat la 5 lei, iar lui apa plata de la chiosc)
Nero a fost vedeta, rasfatat, alintat, admirat, lumea ne oprea sa socializam ...
a fost o zi minunata, vremea splendida, distractie maxima, noi in forma ... de vis tot ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini