luni, 24 iulie 2017

cat AMR?

e timp suficient pt fapte bune! nu uitati sa donati/achizitionati pt cauze ....aveti de unde alege ...
anul acesta reprezinta exceptia de la regula; pt prima oara nu imi serbez ziua la birou;
dar fiecare an aduce ceva nou
afli cine tine la tine&cine e langa tine la nevoie, dar si cine doar se da intr-un fel ..
in plus, sa nu omitem ca binele (la fel ca raul) se intoarce ...
insa cauzele trebuie mereu sustinute
si regretabil exista si sincope (spre ex. Ioana Bodea tot gaseste animalute ranite, Red Panda a ramas fara hrana, la fel ca alte adaposturi)
din pacate pt asta (ca pt orice) e nevoie de resurse ....
dar putem contribui fiecare in felul sau, dupa posibilitati...
de f multi ani sustin diferite cauze, atat prin donatii, cat si prin voluntariat, dar si prin publicitate
am crescut cu animalute in cartier, pe atunci lumea nefiind "terifiata" de existenta "comunitarilor", hraneam animalute peste tot fie ca aveam mancare cu mine, fie ca ma opream si le cumparam cand le intalneam, ori aveam trusoul in portbagajul masinii parcate
ba chiar am incercat sa aplic programul lui Basescu de cand era primar, inregistrand 1 catelusa de care aveam grija, Fetita ... dar despre care din pacate nu am mai aflat nimic dupa ce a disparut intr-o zi, iar eu am facut zadarnic turul adaposturilor cu taxi-ul deoarece ne fusese furat autoturismul ...
Daisy Hope prin Aura Maratas a adus la noi conceptul donatiilor in obiecte spre a fi valorificate si al licitatiilor in beneficiul animalutelor organizand la Romexpo si la Antipa evenimente al caror amfitrion era actorul Vasile Calofir
in prezent, de ani buni, Anna Lucretia Popovici si Cristina Ioana si Ioana Sotir aplica sistemul prin evenimente pe facebook (Ajutor pt animalute si Cufarul cu articole chic si Haita mea si a nimanui)
la targuri mai participa Dog Rescue,  Kola Kariola si Mona Semeniuc (ultimii 2 organizand si colecte lunare la Maxi Pet Vitan si la Auchan Titan)
a se vedea si Natura mostenire pt viitor - Carmen Milobendzchi (aveau si urma pt donatii la Zizi Mall, mai participau la festivalul sotiilor ambasadorilor iarna de sarbatori la Romexpo si la PetExpo) si Fetita cu chibrituri aka Corina Ilie (participa la yard sale-uri si la targuri hand-made) dar si Eugenia Comiza - gradinita piselor cu dizabilitati Gargarita (careia i-am donat multe cand mi-a murit Ascu), Roxana Matei, Jurnalul unui voluntar prin Shop4paws cu Adina Enache si Ioana Gurguta, Volunteers Hearts ... cu Roxana Chirita, etc
si Judy Florescu a sustinut multe cauze (campanie pt gradinita din sat, pt pisicile strazii etc)
mai sunt si cauzele umanitare (gen Copacul cu haine ori actiunile parintelui Florin Dan pt copilasii sarmani din comuna sa)
mai demult, acum vreo 10 ani, am avut onoarea sa o cunosc pe Cristina Topescu, atunci cand am participat la 1 pictorial despre cauze nobile pt revista Tabu by Ioana Ulmeanu si Cosmin Bumbut
mai sunt si alte cauze, pe larg indicate in postarile anterioare (Cassa mea Gabriela pt copilasi; Ioana Bodea, etc)
de ani buni plimb catei la Red Panda langa Billa Barbu Vacarescu, multi fiind adoptati in strainatate (Lupisor, Bre, Tobias, Nero etc)
la aceste evenimente am avut ocazia sa cunosc oameni minunati (Doina Badea, Daniela Draghici, Corina Ilie, Carmen si Klara Milobendzschi, Corina Ilie, Judy Florescu, Marius Chirca, sotii Hofmann Rudy si Garofita, etc)
aceasta postare nu este doar despre mine, ci despre toti care decid sa se implice si tot ceea ce se poate face de catre oricine oricand
deci hai sa ne mobilizam si sa contribuim, sa nu existam degeaba, sa valorificam sansa primita si sa apreciem cat de norocosi suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini