miercuri, 5 iulie 2017

S.O.S.!!!

 
Astazi,cu o ora inainte de a fi adormiti pentru totdeauna,am reusit sa scot 13 suflete!! Celorlalti o sa le fac poze acasa la mine ca am ramas fara baterie la aparatul foto! Stiti destul de bine ca i-am luat din disperare dar ca nu am putere financiara sa ii tin! Daca cineva vrea sa adopte vreunul sa ma contacteze! Daca cineva vrea sa sponsorizeze vreunul pana la adoptie sponsorizarea este de 35 de euro pe luna! Momentan ii tin in casa noua pe care o am in constructie insa imi trebuie urgent construite tarcuri!!! Daca doriti sa ajutati la constructia lor o puteti face donand in unul din conturile RO45BTRLRONCRT0273585601,RO92BTRLEURCRT0273585601 deschise la banca Transilvania pe numele meu SANDOIU DANIELA ELENA sau in contul paypal dsandoiu@yahoo.com! Ceilalti 18 care au ramas la adapost acum ,in sfarsit,sunt linistiti acolo in RAIUL CAINILOR!! RIP suflete nevinovate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini